Skip to main content

Gisterenavond kwam ik rond half 6 thuis en bleek ik geen internet te hebben. Als ik in het logboek kijk van mijn smart producten viel het rond 12:30 uur in de middag uit. Internet lampje op mijn Zyxel modem brandt rood en op de ONT staat LOS uit en PON knippert. Als ik zo rond lees ligt het probleem in de wijkcentrale. Gisterenavond gelijk gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan) en prima te woord gestaan en er is een ticket aangemaakt met nummer 74057966.

​​​​​

Ik ben sinds 2 maanden weer abonnee bij Odido (thuis) na een korte overstap naar Ziggo. Maar ook aan het begin heb ik veel gezeur gehad met internet omdat na het aansluiten door Guidion het LOS lampje rood brandde. Hierdoor heb ik 2 weken lang met vouchers moeten werken totdat de KPN monteur langs kwam om het probleem in de centrale te verhelpen. 

 

Kan iemand aub hier een spoedgeval van maken? Want weer dat wekenlang gehannes met vouchers zit ik niet op te wachten. Ook omdat mijn hele woning smart is van de lampen tot aan de camera's. En dan ook graag meteen een KPN monteur want ik heb nog nergens gelezen op dit forum dat bij exact hetzelfde probleem (rood internet lampje en knipperend PON lampje) dat een Guidion monteur dit kon oplossen.

 

Alvast bedankt.

​​​​

Nou de komende 18u ben ik weer offline (vanwege een vlucht) dus een sms sturen heeft weer geen zin. Top bezig Odido. Ik had gehoopt voor mijn terugkeer een sms te kunnen krijgen om op de dag dat ik terug kom een monteur te laten komen. Helaas zijn jullie traag als dikke stront. Nog 1,5 week en dan mag ik gelukkig overstappen. Schandalig, andere woorden heb ik er niet voor. Ik heb een officiële klacht ingediend en ga iig de factuur van oktober storneren.


Ik heb het in het ticket aangegeven ​@Buakaw89, deze week ben je gewoon weer normaal bereikbaar als je weer in Nederland bent?


Ik heb het in het ticket aangegeven ​@Buakaw89, deze week ben je gewoon weer normaal bereikbaar als je weer in Nederland bent?

Ik ben vanochtend geland. Graag aub regelen dat ik vandaag een afspraak kan maken. Hoelang moet dit duren?


Hoi ​@Buakaw89, ik heb het direct nagekeken! De externe netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een afspraak. Wij zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijden. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana


Hoi ​@Buakaw89, ik heb het direct nagekeken! De externe netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een afspraak. Wij zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijden. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Ik heb zelf gisteren gebeld met Odido. Gesproken met een (vriendelijke collega), die zei dat het liep bij ODF en dat ik zsm zal worden benaderd. Einde van de dag dacht ik, ik bel wel met ODF. Zij zeggen ODF zit niet eens in die regio, dus die verbonden mij weer door met Odido. Het was dus geen ODF, maar Reggefiber (KPN). KPN was natuurlijk op dat moment alweer gesloten. Vanmorgen gebeld met KPN, zij gaven weer aan dat het was uitbesteed aan een onderaannemer Current Connect? Gebeld met Current Connect en zij konden morgen langskomen. Gevraagd om een bevestiging hiervan per e-mail. Niet ontvangen, dus ja terugvallen op een e-mail kan ook niet. En gezien de reviews van Current Connect ben ik ook zeer huiverig of zij het gaan oplossen. Al met al veel werk wat ik zelf moet doen.


Hoi ​@Buakaw89, ik heb het direct nagekeken! De externe netwerkbeheerder zal zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een afspraak. Wij zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijden. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Nieuw hoofdstuk in dit geheel. 10 minuten geleden gebeld door Connect Connect om een afspraak te maken. Als ik aangeef vanochtend al een afspraak te hebben gemaakt voor morgenochtend roept die dat er nergens iets over een afspraak staat genoteerd. Of dat ik uberhaupt heb gebeld. Vervolgens roept die dat er pas plek is voor volgende week woensdag. 4!!! Weken na het wegvallen van het internet bij mij thuis !!!!Hoe is dit verdomme mogelijk!?!!!!? 

 

En dat verwijt die mij ook nog dat ik vorige week niet opnam. Jij (Ishana) hebt notabene aangegeven dat jij zou doorgeven dat ik telefonisch niet bereikbaar was!!!

 

 

Als ik CC niet gesproken heb, wie had ik dan vanochtend aan de lijn? Nummer kreeg ik door van KPN btw.

 

Ik eis verdomme een antwoord op dit ongelofelijke amateurisme!!!


Ik voel jou Frustratie echt heel erg.

Hier ook ongelofelijke spijt dat ik voor ODIDO ben gegaan.. eerst 6 weken zonder internet gezeten, in die 6 weken zijn er 4 monteurs langs geweest en 1 keer KPN, toen  had ik weer 1/2 maanden internet, en toen kwam er een kabelbreuk, dus weer een monteur langs gekomen. Sindsdien valt de wifi er geregeld uit en dan kan ik ruim 24uur wachten voor die weer aanspringt, en vanavond is dat weer zo'n moment.. precies om 21:00 vloog de wifi er weer uit. Odido is echt waardeloos! 

Na dit jaar, ga ik ook opzoek naar een andere provider.

Ik hoop dat de problemen voor jou snel opgelost zullen worden❤️


Ik voel jou Frustratie echt heel erg.

Hier ook ongelofelijke spijt dat ik voor ODIDO ben gegaan.. eerst 6 weken zonder internet gezeten, in die 6 weken zijn er 4 monteurs langs geweest en 1 keer KPN, toen  had ik weer 1/2 maanden internet, en toen kwam er een kabelbreuk, dus weer een monteur langs gekomen. Sindsdien valt de wifi er geregeld uit en dan kan ik ruim 24uur wachten voor die weer aanspringt, en vanavond is dat weer zo'n moment.. precies om 21:00 vloog de wifi er weer uit. Odido is echt waardeloos! 

Na dit jaar, ga ik ook opzoek naar een andere provider.

Ik hoop dat de problemen voor jou snel opgelost zullen worden❤️

 

Het is inderdaad een waardeloos geworden bedrijf. Hopen dat het volgende week nog even in de soep loopt en dan kan ik overstappen. Voor iedereen die Odido overweegt. Doe het niet! Goedkoop is duurkoop. Bij KPN staat Odido bij een storing ook onderaan het lijstje.


Hey ​@Buakaw89, Demi stuurde mij gister avond een berichtje dat het een en ander niet goed was gegaan met je opzegging. Ik heb de opzegging geannuleerd en opnieuw ingezet. Nu wordt het contract per 30-11 opgezegd in plaats van 28-12! 


Hey ​@Buakaw89, Demi stuurde mij gister avond een berichtje dat het een en ander niet goed was gegaan met je opzegging. Ik heb de opzegging geannuleerd en opnieuw ingezet. Nu wordt het contract per 30-11 opgezegd in plaats van 28-12! 

Beste Tommie, bedankt voor je reactie. En ik heb de bevestiging inderdaad gekregen. Hoe zit het met de kosten van november? Mag ik die gewoon storneren? 

 

En jammer dat het zo loopt en wellicht wat excuses van mijn kant dat ik zo van alle kanten aan het 'schoppen' ben. Maar een maand zonder internet en zonder dat ik het idee heb dat men er alles aan doet vind ik niet acceptabel. Dat er verder wat mis gaat bij de klantenservice kan gebeuren, maar dit was wel heel extreem.


Storneren is niet de beste manier, maar ik kan hem maandag vergoeden voor je ​@Buakaw89, zou je mij dan een seintje willen geven? Mijn oprechte excuses hoe alles gelopen is, dit is inderdaad niet hoe we om willen gaan met klanten, dit had veel beter moeten gaan!


Storneren is niet de beste manier, maar ik kan hem maandag vergoeden voor je ​@Buakaw89, zou je mij dan een seintje willen geven? Mijn oprechte excuses hoe alles gelopen is, dit is inderdaad niet hoe we om willen gaan met klanten, dit had veel beter moeten gaan!

Ik neem aan een seintje om hem in gang te zetten (en niet om te kijken of het er al op staat. Prima dan kom ik er maandag even op terug.


Storneren is niet de beste manier, maar ik kan hem maandag vergoeden voor je ​@Buakaw89, zou je mij dan een seintje willen geven? Mijn oprechte excuses hoe alles gelopen is, dit is inderdaad niet hoe we om willen gaan met klanten, dit had veel beter moeten gaan!

Hoi Tommie,

 

Ik zou je nog een seintje geven bij deze. Graag ontvang ik de kosten voor november terug. Heb overigens ook een simkaart moeten kopen op 1 november. Heb de bon helaas niet bewaard, omdat ik dacht dat dit niet vergoed zou worden. Als ik op het forum een beetje rondkijk is het een beetje willekeurig wie het wel of niet krijgt vergoed. Bij deze stuur ik je voor de zekerheid toch een foto van de afschrijving.

 


Hey ​@Buakaw89, bedankt! Ik heb de maand november voor je vergoed + de simkaart (ca. € 10.00). Dit zul je waarschijnlijk teruggeboekt krijgen aan het einde van de maand.

*Ik heb de afbeelding verwijderd omdat je rekeningnummer zichtbaar is op de afbeelding. 


Hey ​@Buakaw89, bedankt! Ik heb de maand november voor je vergoed + de simkaart (ca. € 10.00). Dit zul je waarschijnlijk teruggeboekt krijgen aan het einde van de maand.

*Ik heb de afbeelding verwijderd omdat je rekeningnummer zichtbaar is op de afbeelding. 

Top bedankt voor de hulp Tommie 


Reageer