Skip to main content

Ik ben al jaren klant van Odido, toen nog t-mobile en nooit problemen gehad. Nu ben ik op 23 juli verhuist en heb ik sindsdien een vreselijke mobiele verbinding. Ik dacht ik ga naar de Odido winkel om na te vragen wat mijn opties hierin zijn. Dus ben ik op 23 augustus langs geweest. Ze gaven mij daar aan dat ik niet geholpen kon worden en maar de klantenservice moest bellen, erg vervelend maar dat heb ik dus toch gedaan. Ik werd 26 augustus teruggebeld met de mededeling dat inderdaad mijn mobiel internet slecht ontvangst heeft op deze locatie en ik daarom mijn mobiele abonnement mag ontbinden als ik dit wil. Super fijn dacht ik, dat dit mogelijk is.


Toen vroeg ik of ik ook samen mijn nieuwe Odido thuis abonnement mocht ontbinden aangezien ik die pas sinds 1 augustus heb vanwege mijn verhuizing (toen was mijn keuze voor Odido thuis logisch gezien ik al klant ben en de combikortingen die je daarmee op beide ontvangt.) Zodat ik de mogelijkheid heb om zowel met mobiel als internet thuis naar KPN te gaan. (Die dekt mijn nieuwe locatie immers wel volledig) De dame in kwestie gaf aan aangezien het nog steeds dezelfde maand betreft, dat dit wel tot de mogelijkheden behoort en ze deze vraag naar aanleiding van mijn situatie goed begreep. Maar toen kwam de grote maar, dit moest ik wel effe zelf regelen want we zijn niet dezelfde bedrijven kreeg ik te horen. Ik zei pardon?!  Ze vertelde me dat ze me doorverbond met een collega van de Thuis afdeling. Echter weigerde deze collega om het Thuis abonnement te ontbinden omdat een probleem met je mobiele abonnement geen reden is om Thuis te ontbinden was het antwoord. Nu snap ik tot zekere hoogte best wel deze redenering, maar ik vind het zo ontzettend flauw van jullie. “Ja, had je maar 7 dagen eerder moeten bellen dan had het wel gekund!” Zei die nog tegen me. Pffff… wat een meedenken en service zeg, ik heb gewoon nog in dezelfde maand contact opgenomen met jullie, en sorry dat ik niet enkele dagen eerder had gebeld, want ik zat sinds eind juli midden in een verhuizing! 

 

Al met al, voel ik me gewoon erg genaaid. Want hoezo krijg ik te maken met 2 verschillende bedrijven? Ik ben toch klant van Odido??! Hierdoor ontbreekt elke vorm van begrip en menselijkheid. Ik vind dit zo ontzettend vreemd allemaal. Maar blijkbaar werken deze bedrijven volledig langs elkaar heen, is dit nu wat de nieuwe slogan van Odido omvat?? “Zo kan het ook, menselijker?!” Nou ik vind hier persoonlijk niks menselijks aan, laat staan dat ze samen met je meedenken…

Hallo @Luc333 

T-Mobile en Tele2 gaan verder onder de naam Odido, dit zou eigenlijk geen impact hebben op de diensten die door Odido worden geleverd. Misschien bedoelde de medewerker van de mobiele klantenservice dat je voor het thuis abonnement bij de thuis klantenservice moet zijn.


Er zijn 2 klantenservice afdelingen.  Maar als je uit coulance zonder afkoop je mobiele abonnement kan opzeggen is het niet vanzelfsprekend dat andere producten ook zonder afkoop opgezegd kunnen worden. Het klantvoordeel op internet is €5,-. Afkopen is de resterende maandbedragen van je initiele contract in 1 keer gefactureerd krijgen. 


Reageer