Skip to main content
Beantwoord

Tweestapsverificatie

  • 18 september 2024
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Na een bezoek aan de winkel en 2 keer bellen met de klantenservice is het nog steeds niet gelukt om mijn account te verwijderen zodat ik een nieuw account kan aanmaken en weer kan inloggen. Tweestapsverificatie verwijderen uit mijn account kan ook een oplossing zijn aangezien ik geen Odido account heb in de Authenticator app en dus geen code kan invoeren. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Willem, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nu alleen nog 1 leeg Mijn Odido account bestaat. Wat gebeurd er precies als je via deze site inlogt en je abonnement probeert te koppelen? Omdat er momenteel geen abonnement aan gekoppeld staat kan ik niks met het account en daardoor kan ik ook tweestapsverificatie niet wijzigen. Ik hoor het graag van je!

In de tussentijd staat er een case voor je klaar bij mijn technische collega's: 73167291. Mocht het nu nog niet lukken om je abonnement te koppelen, dan wachten we op mijn collega​​​​​​'s. Komt in ieder geval goed en ik hoor het graag!

Bekijk origineel

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Willem, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nu alleen nog 1 leeg Mijn Odido account bestaat. Wat gebeurd er precies als je via deze site inlogt en je abonnement probeert te koppelen? Omdat er momenteel geen abonnement aan gekoppeld staat kan ik niks met het account en daardoor kan ik ook tweestapsverificatie niet wijzigen. Ik hoor het graag van je!

In de tussentijd staat er een case voor je klaar bij mijn technische collega's: 73167291. Mocht het nu nog niet lukken om je abonnement te koppelen, dan wachten we op mijn collega​​​​​​'s. Komt in ieder geval goed en ik hoor het graag!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 september 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Willem, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nu alleen nog 1 leeg Mijn Odido account bestaat. Wat gebeurd er precies als je via deze site inlogt en je abonnement probeert te koppelen? Omdat er momenteel geen abonnement aan gekoppeld staat kan ik niks met het account en daardoor kan ik ook tweestapsverificatie niet wijzigen. Ik hoor het graag van je!

In de tussentijd staat er een case voor je klaar bij mijn technische collega's: 73167291. Mocht het nu nog niet lukken om je abonnement te koppelen, dan wachten we op mijn collega​​​​​​'s. Komt in ieder geval goed en ik hoor het graag!

Na het inloggen met mijn e-mailadres en wachtwoord, krijg ik onderstaand scherm.

Die code ontvang ik niet, omdat mijn authenticator app niet gekoppeld is aan Odido.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 24 september 2024

Hi @willemvs, ik heb de verificatie omgezet naar SMS op het nummer dat eindigt op 768. Als het goed is moet je nu weer kunnen inloggen. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 september 2024

Dat is het telefoonnummer van partner (gelinkt aan een ander email adres). Mijn telefoonnummer eindigt op 268.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Willem, ah ik zie het inderdaad. Het andere mobiele nummer en Internet + TV staan samen in een ander Mijn Odido-account. Ik heb het nog eens nagevraagd en ik kan tweestapsverificatie voor je eigen Mijn Odido account niet wijzigen (mag ook niet), omdat deze leeg is. Op dit moment is het nog afwachten tot mijn collega's van de technische afdeling dit voor je oplossen. Ik hoop dat ze snel aan je case toekomen: 73167291. De verwerkingstijd staat momenteel op 3 dagen, maar die zijn inmiddels voorbij, dus ik gok dat ze iets uitlopen. Mocht je eind van de week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 september 2024

Hoi Marciano, nog niets gehoord, jammer genoeg.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen