Nog steeds geen contact kunnen hebben met de klantsenservice en ook nog steeds nergens mijn verleng aanbod kunnen vinden.
Eens kijken of er nu eindelijk een keer iets aan gedaan gaat worden. Dit is echt de allerlaatste kans.
Bladzijde 1 / 1
geen reactie. fijn.
Ik wil graag zwart op wit hebben dat ik zonder boete kan overstappen naar een andere partij. ben er klaar mee.
Hoi M, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie. Mijn collega en ik hebben ons best gedaan om te kijken wat we qua aanbod voor je kunnen doen. Echter is er voor ons écht geen mogelijkheid om je hier een verlengaanbod te geven. Van wat ik heb begrepen doet Telesales dit dus echt alleen telefonisch. Als ik het voor je had kunnen doen had ik het met alle plezier gedaan, echter is de Community een klant-helpt-klant forum en geen Sales-kanaal. Voor een mooi aanbod moet ik je daarom vragen om toch te bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Ik hoop dat ze een mooie aanbieding voor je hebben.
Overstappen naar een provider kan uiteraard altijd. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je huidige contract nog loopt t/m 23-12-2024. Je hebt altijd 1 maand opzegtermijn, dus als je vandaag opzegt, kan je per 4 januari internet afnemen bij je nieuwe provider. Je betaald dan geen boete, alleen je laatste maand!
Hoi M, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie. Mijn collega en ik hebben ons best gedaan om te kijken wat we qua aanbod voor je kunnen doen. Echter is er voor ons écht geen mogelijkheid om je hier een verlengaanbod te geven. Van wat ik heb begrepen doet Telesales dit dus echt alleen telefonisch. Als ik het voor je had kunnen doen had ik het met alle plezier gedaan, echter is de Community een klant-helpt-klant forum en geen Sales-kanaal. Voor een mooi aanbod moet ik je daarom vragen om toch te bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Ik hoop dat ze een mooie aanbieding voor je hebben.
Overstappen naar een provider kan uiteraard altijd. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je huidige contract nog loopt t/m 23-12-2024. Je hebt altijd 1 maand opzegtermijn, dus als je vandaag opzegt, kan je per 4 januari internet afnemen bij je nieuwe provider. Je betaald dan geen boete, alleen je laatste maand!
dan is het bij deze klaar.
Ten eerste verwijzen jullie (manouk) mij hier naar toe om dit op te lossen. Vervolgens wordt ik weer 3 dagen genegeerd, hang ik wéér voor niks aan de telefoon (36 minuten. geen gehoor.) en dan hebben jullie daarna ook nog het lef om te zeggen dat je je werk niet gaat doen.
maar ondertussen wel telefonisch mensen abonnementen bieden die jullie niet waar maken. lekker de kerstbonus aanvullen of zorgen dat de aandeelhouders hun dure tesla kunnen rijden ofzo.
Ik hoop dat jullie ‘s nachts een goede nachtrust hebben. Ik zou er namelijk zelf wakker van liggen als ik mensen zo zou belazeren.
kleine aanpassing achteraf:
voor de duidelijkheid Ik vraag ook niet om hier een aanbod te doen hé… had ook gewoon per mail of ouderwets via de postbode gekund. absoluut niet verdacht dat jullie dit niet doen. het is natuurlijk moeilijk om mensen op te lichten als er op papier staat wat jullie bieden.
Ik kan er gewoon met de pet niet bij dat een bedrijf als Odido zo hun reputatie kan verpesten joh. Ik ben al jaren klant en als dank doen jullie mij belazeren. ik vind het erg jammer dat het op deze manier moet.
Walgelijk.
Hoi M, niet fijn om te lezen dat je wordt belazerd. Dit is natuurlijk niet wat er hier gebeurd. Ik geef je daarom toch graag nog meer informatie.
Manouk heeft je naar dit kanaal verwezen, omdat we met je abonnement mee kunnen kijken. '’Wij kunnen altijd met je abonnement meekijken om te zien hoe dit bij jou precies zit.'’. Dit heb ik uiteraard met plezier gedaan. Echter is ze meer ingegaan op het mobiele abonnement van afgelopen zomer. Wat ik uit je vraag haal is dat er een verlengaanbod is gedaan, telefonisch door mijn collega's van Telesales. Dit aanbod heb je toen niet aangenomen en je vraagt om dit zwart op wit te krijgen. Dit is niet iets wat mijn collega's aanbieden. Dit is wat ik voor je heb onderzocht. Het verlengaanbod accepteren kan via mijn collega's van Telesales. Je krijgt dan uiteraard zwart op wit (je contract) en je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Ik snap niet zo goed wat je dan oplichting vindt.
Nogmaals; je zou mijn collega's van Telesales kunnen vragen om het aanbod per mail naar je te sturen. Zoals ik aangaf zijn wij geen Sales-kanaal en heb ik die optie niet. Wil je toch overstappen? Laat het me dan weten. Dan kan ik de opzegging voor je in orde maken. Houd er rekening mee dat je 1 maand opzegtermijn hebt. Als we dit vandaag doen, dan stopt je abonnement per 5 januari 2025.
@Marciano van Odido,
Wat ik oplichting vind gaat met name over de manier waarop jullie met valse beloftes een mobiel abonnement hebben verkocht aan mij. Deze situatie leg ik nu al een jaar uit aan jullie. Helaas is er schijnbaar niemand bij odido die snapt dat niet leveren wat er is beloofd in de categorie oplichting valt.
Het verleng aanbod waar ik het nu over heb gaat over tv/internet thuis. en inderdaad, ik heb het verlengaanbod TELEFONISCH afgeslagen omdat jullie TELEFONISCH hele mooie beloftes doen die vervolgens NIET waar gemaakt worden.
Mocht je het nog steeds niet snappen, jullie hebben mij een mobiel abonnement aangesmeerd en niet geleverd wat jullie geboden hebben. Het directe resultaat hiervan is dat ik dus mijn tv/internet abonnement zeker niet telefonisch ga verlengen. Ik ga ook zeker niet eerst een aanbod accepteren en daarna pas zwart op wit ontvangen waar ik mee akkoord ga. Wat denk je nou zelf?
En nu weet ik dat je dan gelijk weer over die bedenktijd wil beginnen, maar hoe kan ik dan achteraf weigeren als jullie NIET BEREIKBAAR ZIJN?
Ik heb een jaar geleden vertrouwen gehad in de verkoopmedewerker en dat vertrouwen was onterecht.
Daarom heb ik gevraagd of ik de aanbieding per mail kon krijgen. Dit zou mij toegestuurd worden en anders zou ik het eventueel ook kunnen vinden op de website volgens de dame die mij belde. Helaas was een mailtje versturen te veel moeite voor jullie en hebben jullie dit niet gedaan. Toen ik alleen maar wou weten waar ik alles terug kon vinden besloot ik te bellen maar hebben jullie mij, bij 3 pogingen in 10 dagen, 30 minuten, 43 minuten en 36 minuten laten wachten alleen maar om de verbinding te verbreken of helemaal niet op te nemen. Ik heb voor het gemak maar wat screenshots bijgevoegd. Wel even mijn persoonlijke info verwijderd.
Als ik het contact formulier invul op de website krijg ik een mail ter bevestiging van jullie waarin staat dat ik binnen 6 dagen antwoord krijg. Nu vind ik dit persoonlijk al erg lang, maar nu zijn we al 10 dagen verder en heb ik nog precies niks gehoord.
ter vergelijking, ik heb gisteren bij KPN online een terugbel verzoek achter gelaten en binnen 30 seconden had ik iemand aan de telefoon. En nee, dat is niet overdreven. Ik durf zelfs te zeggen dat het misschien wel sneller was dan 30 seconden.
De enige reacties die ik krijg van jullie komen pas als ik publiekelijk slechte recensies achter laat over jullie en zelfs dan is het nog niks om over naar huis te schrijven. In deze reacties gebruiken jullie alleen maar hippe PR praat waar jullie zoveel mogelijk vermijden toe te geven dat jullie fout zitten en alles naar mij toe proberen te schuiven. Sorry, daar ga ik niet in trappen.
Dit had allemaal voorkomen kunnen worden met deze 4 simpele stappen:
leveren wat beloofd is (nog steeds bizar dat niet vanzelfsprekend is. ik was ook bereid om dit te vergeven en vergeten daar ik eigenlijk helemaal geen zin heb in ruzie of gezeur met overstappen.)
Een mailtje sturen met een verleng aanbod zoals beloofd via de telefoon.
bij gebrek aan stap 2 op zijn minst even de telefoon opnemen als ik er voor terug bel
als stap 3 niet lukt, dan even het mailtje beantwoorden binnen de afgesproken tijd.
Goedemiddag M, ik snap de situatie volkomen. Hoe het vorig jaar mis is gegaan met het contract kan ik niet 100% achterhalen en ik snap dat je bang bent dat het nogmaals misgaat met een telefonische verlenging. Hier kan ik je alvast geruststellen. Nogmaals, een verlengaanbod gebeurd alleen telefonisch. Maar bij Internet + TV werkt het iets anders. Je krijgt namelijk altijd per mail of SMS een samenvatting van het aanbod. Deze dien je eerst goed te keuren en te bevestiging. Pas dan voert mijn collega van Telesales de verlenging in. Je kan deze dus rustig en nauwkeurig doornemen.
Wat betreft de lange wachttijden, ik ben hiervan op de hoogte. Ik kan alleen maar hopen dat het snel rustiger wordt, zodat de wachttijden weer afnemen. Ook de case via het contactformulier heb ik binnen zien komen. De afdeling die jouw case zal oppakken heeft op moment - vanwege de drukte - een verwerkingstijd van 20 kalenderdagen. Excuses voor dit ongemak. De 6 dagen die in de mail worden aangegeven is de gemiddelde wachttijd, echter is het op dit moment drukker.
Ik ben het er volkomen mee eens dat het veel soepeler had moeten gaan als mijn collega's eerder al direct meer duidelijkheid hadden gegeven. Ik snap dat ze bepaalde processen moeten volgen, maar naar mijn mening had wat ik nu heb aangegeven ook direct al verteld kunnen worden. Dat ze geen aanbod per mail kunnen doen, maar dat je wel de samenvatting ontvangt voordat je de verlenging bevestigd. De lange wachttijden waren wellicht niet te voorspellen.
Laten we kijken naar de opties nu:
Ik heb 1 contactpersoon bij Internet + TV Telesales. Ik kan hem vragen je z.s.m. te bellen voor het aanbod. Echter is hij op dit moment afwezig en ik weet niet wanneer hij precies terug is.
We wachten reactie van mijn collega's af via het contactformulier. Dit gaat om casenummer 74559385. Naar mijn verwachting duurt dit nog 9/10 dagen.
Je kan Telesales nogmaals bellen op 0800-0092 in de hoop dat de wachttijden nu minder lang zijn om vervolgens het aanbod te ontvangen en per mail/SMS de bevestiging te krijgen.
Ik zou willen dat ik zelf het aanbod (per mail) kon doen, maar qua Internet + TV verlengingen kan ik je alleen informeren met deze opties. Ik hoop dat je dit begrijpt en ik hoop dat je snel een ongeloofelijk aanbod krijgt!
@Marciano van Odido,
Je geeft aan dat het telefonisch verlengen van internet + tv alleen gedaan kan worden als ik akkoord ga met de samenvatting die per mail gestuurd wordt… die ik rustig en nauwkeurig kan doornemen alvorens ik daar akkoord op geef…. oftewel, een verleng aanbod per mail. zwart op wit… Ik snap het even niet meer, dit is toch precies wat ik vraag? Dus dit had serieus allemaal voorkomen kunnen worden?
Snap je dat het voor de consument hartstikke onduidelijk is wat er nou precies allemaal mogelijk is als er gezegd wordt dat een aanbod per mail niet mogelijk is maar dat tegelijkertijd het aanbod ook altijd eerst per mail gestuurd wordt voordat er een verlenging plaats kan vinden?
Snap je dat dit er gewoon op lijkt dat jullie bewust alles zo verwarrend mogelijk maken in de hoop dat er iemand een fout maakt en vast zit aan een contract die wel verbaal uitgesproken wordt maar die niet zo op papier staat?
Ik ga er nog een nachtje over slapen maar ik neig er naar om over te stappen naar KPN. Ik vind het oprecht erg zonde dat het allemaal op deze manier moet. Het is niet zo dat ik voor mijn plezier op deze manier bezig ben. Met een beetje duidelijkheid vanuit odido had dit al lang en breed opgelost kunnen zijn. Had weer 2 negatieve reviews en een hoop gezeur hier gescheeld.
Mocht je kunnen achterhalen wie de persoon is die mij vorig jaar een verlenging van mijn mobiele abonnement heeft verkocht en daar enorm heeft gelogen tijdens het gesprek, dan mag je hem best vertellen dat ik hem een gigantische eikel vind. uiteindelijk is al dit gezeur ook zijn schuld.
Verder ga ik er over ophouden, ik vermoed dat we toch niet meer veel verder gaan komen dan dit én ik heb leukere en belangrijkere dingen te doen. Jij ook vermoed ik zo. Fijn weekend.
@Marciano van Odido
Ik heb net de overstap naar KPN afgerond. Ik maak ook gebruik van hun overstapservice dus ook het opzeggen zou nu via KPN geregeld moeten worden.
Ik wou alleen weten hoe het nu zit met mijn mobiele abonnement overzetten naar KPN. Kunnen we ervoor zorgen dat ik dit ook al kan gaan regelen? Lijkt mij gezien de onvrede wel het beste.
Ik hoor graag wat er mogelijk is.
Je bent aan het einde van je vaste internet abonnement en je kunt dus overstappen. Datzelfde geldt voor andere abonnementen. Voor het einde van een abonnementstermijn kun je bij een nieuwe provider een dienst afsluiten met overstap/nummerbehoud. Je oude abonnement wordt dan ook automatisch opgezegt. Bij mobiel kun je 4 maanden voor het einde van je contract al bij de nieuwe provider nummerbehoud aanvragen.
Hoi M, de overstap van je mobiele abonnement naar KPN kunnen we absoluut regelen. Het gaat om het abonnement met 06-nummer **40, klopt dat? Ik heb je abonnement er meteen bijgepakt en ik zie dat je contract t/m 21-07-2025 loopt. Vanaf 22-07-2025 kan je je nieuwe abonnement bij KPN van start laten gaan of je kan ervoor kiezen om vervroegd op te zeggen. In dat geval betaal je een afkoopsom. Deze bestaat uit 50% van de totale kosten van de resterende maanden dat je abonnement bij ons nog zou lopen. Wil je binnen de contracttermijn met afkoop van je contract nummerbehoud aanvragen bij KPN dan geldt: Je geeft bij de nieuwe provider aan dat je zo snel mogelijk het nummer wil overzetten, met afkoop van het Odido contract. Dan wordt de datum van portering op 3 werkdagen in de toekomst gezet, zodat we je op de hoogte kunnen stellen van de afkoopsom. De afkoopsom heb ik direct berekend en als je per vandaag zou opzeggen, dan komt dit uit op een bedrag van € 53,01. Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust!
@Marciano van Odido
De overstap van mijn mobiele abonnement naar KPN is inmiddels ook in werking gesteld.
Is het echter niet zo dat de afkoopsom komt te vervallen omdat jullie bij het verkopen van dit abonnement aan mij beloftes hebben gedaan die jullie niet waar gemaakt hebben? (zie trustpilot recensie. ik ga het niet wéér uitleggen)
Nog een vraag: in jullie mail staat dan KPN vanaf 16-12-2024 mijn abonnement mag overnemen van jullie. KPN geeft aan dat het abonnement vanaf 19-12-2024 wordt overgenomen. Ik neem aan dat ik 16 t/m 18 december nog wel gewoon gebruik maak van jullie diensten?
Hi @MPPluijm, ik zie inderdaad dat er een outport verzoek voor je nummer is gedaan. Voor nu staat de datum gepland op 16/12/24, vanaf dan kunnen zij je nummer naar hen toe overnemen. Als KPN aangeeft dat ze het nummer per 19/12/24 overnemen, kun je inderdaad tot die datum gebruikmaken van onze diensten. De afkoopsom komt hierbij niet te vervallen, omdat dit een contractuele verplichting is, sorry. Je kiest er namelijk zelf voor om eerder over te stappen naar een andere provider, terwijl je contact nog loopt.
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
@Pharwin van Odido
Tijdens het verkopen van mijn mobiele abonnement heeft jullie medewerkers beloftes gedaan die niet waar zijn gemaakt. Dus was ik niet duidelijk geïnformeerd over dit abonnement. Vervolgens heb ik jullie na de start van mijn nieuwe contract +- 5 maanden lang meerdere keren de kans gegeven om dit te corrigeren. Dit hebben jullie niet gedaan. Voor zover ik weet is dan toch duidelijk dat er geen afkoopsom bij komt kijken? Link naar artikel Consument & Markt
Ook maar even een screenshot.
Je kunt je zaak altijd voorleggen bij de geschillencommissie telecom. Maar dan hoop ik dat je de abonnement bevestiging hebt uit de email waar je 10 GB x 2 x 2 deal in staat?
@eric
In de bevestiging van het abonnement van odido staat enkel iets vermeld over de bundel en de 10gb.
Volgens de medewerker die mij het abonnement verkocht heeft zou dit het enige zijn dat vermeld wordt op de bevestiging en alle overige klantvoordelen / extra’s niet. Maar zoals vermeld in de trustpilot recensie, de medewerker heeft ZELF het rekensommetje van 10x2x2 benoemd toen ik hem vroeg dit te bevestigen.
Op basis van die informatie is het abonnement afgesloten.
Dus: De medewerker heeft mij geinformeerd dat ik een databundel van 40 gb (10x2x2) zou hebben wat uiteindelijk maar de helft bleek te zijn. met andere woorden: Ik ben verkeerd geinformeerd. En zoals eerder aangegeven ben ik ook al erg lang bezig met het laten corrigeren van deze fout van Odido.
Dit is dus ook de reden dat ik telefonisch mijn internet / tv abonnement niet wou verlengen. De telesales zijn niet te vertrouwen.
Maar even wat anders. zover ik kan zien ben jij niet werkzaam bij Odido. (Als ik dit fout heb hoor ik het graag.) Ik zou het dus ook waarderen als je er verder even buiten blijft. Ik heb niks tegen je, maar ook niks met je.
Willekeurige mensen die buiten Odido om reageren op zaken waar ze verder niks mee te maken hebben kunnen alleen maar verwarring scheppen. Zoals jij nu probeert te doen in het voordeel van een stel oplichters.
Ongelooflijk, Ik ben hier dus nu over aan het proberen te bellen met jullie….. eerst duurt het een kwartier voor ik iemand aan de lijn krijg. vervolgens heb ik eindelijk iemand aan de lijn die amper nederlands praat. Zij zet mij vervolgens in de wacht alleen maar om na 10 minuten in de wacht de verbinding weer te verbreken.
Vinden jullie het heel gek dat jullie klanten verliezen??
Hoi @MPPluijm ,
Dit is een community waar je me andere klanten praat, geen chat met de helpdesk.
Zo leren we wat van elkaar en door de ervaring van andere klanten kun je er je eigen voordeel mee doen.
Vandaar ook mijn tip, als je naar de geschillencommissie gaat zul jij moeten aantonen dat er iets mis is gegaan. Wellicht is er best in het gesprek over de verschillende bundels etc. gesproken, maar in de bevestiging is e.e.a. vastgelegd en heb je 14 dagen om zonder omkijken te annuleren. Daarnaast denk ik dat de verlenging gelijk van kracht ging, dus de hoeveelheid data in de app was waarschijnlijk gelijk aan wat er in de bevestiging stond. Allemaal zaken die niet in het gelijk van jou gaan wijzen.
Wat ook in je contract stond was de looptijd. Nu je zelf de keuze gemaakt om eerder weg te gaan, hoort daar de afkoopsom bij. Als je straks de slotfactuur niet betaald komt er automatisch een incasso traject op gang en als je dit uitzet tot een rechtzitting wordt dat ook een lastig verhaal omdat het op papier niet in jouw voordeel spreekt. Vandaar dat je altijd die 14 dagen annulering hebt om dit soort zaken te voorkomen.
@eric
Nogmaals, ik hoor graag van je zodra jij “ van Odido” achter je gebruikersnaam mag noteren.
Tot die tijd wens ik je het beste, maar ik ben niet met jou in gesprek.
Zojuist heb ik de derde poging tot contact vandaag afgerond. Dit keer heb ik zowaar iemand aan de telefoon gekregen die én competent was én bereid was om te helpen. Ik kan ook voor het eerst in maanden tijd zeggen dat ik ook echt geholpen ben.
Rest mij weer de vraag, waarom wordt er door het overgrote gedeelte van Odido medewerkers zo moeilijk gedaan terwijl het ook allemaal zo simpel kan?
Ik zou maandag of Dinsdag terug gebeld moeten worden door de medewerker als zij haar teamleider gesproken heeft. Ze kon mij vandaag helaas maar gedeeltelijk tegemoet komen. Ik ben voorzichtig optimistisch dat het maandag / dinsdag verder goed komt.
Buiten het gesprek om die ik net gehad heb baal ik nog steeds enorm van de manier waarop ik behandeld ben door Odido.
Voor mogelijk nieuwe klanten die dit lezen, wees gewaarschuwd. Laat je niet foppen. 3 tips:
Als het kan, neem telefoongesprekken op als odido je wat probeert te verkopen. Zij slaan zelf de opgenomen gesprekken maar een maand op. Komt odido wel goed uit als abonnementen die zij verkopen pas 3 tot 6 maanden later in gaan en je er niet meer op terug kan komen.
vraag alles op papier. krijg je dit niet? Ga dan nergens mee akkoord. Odido vertelt namelijk graag een leugentje of 2 om je zuur verdiende centen van je te krijgen. vraag dus ook om de extra’s en klantvoordeel op papier.
Willen ze niet meewerken aan stap 2? wees je er van bewust dat wat jou telefonisch beloofd wordt zeer waarschijnlijk niet waargemaakt gaat worden. Stap over.
Odido heeft ruim 8 miljoen klanten en elk contract wordt per email bevestigd. Jammer dat jij een andere indruk van het contract had, dan had je moeten annuleren.
@eric
8 miljoen klanten.. binnenkort in ieder geval 1 minder!
Ik ga je nogmaals verzoeken om niet mee te praten over zaken waar je geen flauw benul van hebt. Zodra jij in dienst treed bij Odido en net als @Marciano van Odido en @Pharwin van Odido mee kan kijken in deze case én nuttige bijdrages kan leveren dan ben je uiteraard van harte welkom om weer mee te doen.
Helaas heb ik geen blokkeer functie kunnen vinden hier dus wil ik je laten weten dat reageren vanaf nu weinig zin heeft gezien ik jouw reacties niet meer ga lezen of beantwoorden.
Voor nu wens ik je in ieder geval een fijn weekend en zie ik eventuele reacties van de Odido medewerkers graag tegemoet.
@MPPluijm Vervelend dat het zo gelopen is dat is nooit de bedoeling van welke provider dan ook. Gelukkig krijgen klanten altijd alles via mail.
Misschien bij de Groenen voor dat je lid wordt ook even de community regels doorlezen. Ook daar helpen klanten elkaar,jammer voor jouw kan jij niemand de mond snoeren en weet @eric waar hij over praat hij loopt al iets langer mee in community’s van ex T-mobiel en Tele2 en nu Odido.
Ik wens je alle succes bij de andere providers
Omdat op magische wijze telkens het “beste antwoord” veranderd wordt ga ik nu deze reactie als beste antwoord neerzetten. Het is nu zondag 15 december 20:48. elk ander “beste antwoord” die er komt te staan, staat daar niet door mij.
Hier nogmaals de tips die ik de klanten van odido mee wou geven. Als Odido niks te verbergen heeft en netjes te werk gaat dan zou het niet uit moeten maken wat ik hier neer zet. Als dit wéér aangepast wordt dan kun je er van uit gaan dat zij zich bewust zijn van het feit dat ze niet netjes te werk gaan en dit willen verbergen.
1. Als het kan, neem telefoongesprekken op als odido je wat probeert te verkopen. Zij slaan zelf de opgenomen gesprekken maar een maand op. Komt odido wel goed uit als abonnementen die zij verkopen pas 3 tot 6 maanden later in gaan en je er niet meer op terug kan komen. 2. vraag alles op papier. krijg je dit niet? Ga dan nergens mee akkoord. Odido vertelt namelijk graag een leugentje of 2 om je zuur verdiende centen van je te krijgen. vraag dus ook om de extra’s en klantvoordeel op papier. 3. Willen ze niet meewerken aan stap 2? wees je er van bewust dat wat jou telefonisch beloofd wordt zeer waarschijnlijk niet waargemaakt gaat worden. Stap over.
---
@Cristien Ik heb meerdere keren gevraagd aan eric of hij zich er buiten wilt laten. Bij deze doe ik dat ook aan jou. De reden hiervoor is dat ik absoluut niks heb aan iemand die niet bekend is met wat er speelt tussen mij en Odido. Ik heb niks tegen jullie. Ik moedig jullie dan ook vooral aan om mensen te helpen met vragen waar het webcare team niet persé bij nodig is.
Ik erken ook dat dit een community forum is, echter ben ik hier voor het webcare team van Odido. ZIj hebben mij verzocht hier iets te plaatsen en hadden achteraf gezien heel makkelijk en heel snel met een oplossing kunnen komen. Zeker na wat mij dus gisteren aan de telefoon is verteld door de medewerker die ik heb gesproken. (Ana, je bent een van de weinige toppers bij dit bedrijf!)
In plaats daarvan is het in deze post helaas alleen maar duidelijk geworden dat Odido er rare praktijken op nahoudt. Ik ben vanaf 2011 klant geweest en het was ook niet mijn eerste keus om er met gestrekt been in te gaan en over te stappen. Sterker nog, ik ben al een half jaar bezig om er alles aan te doen dit te voorkomen. Zoals eerder gezegd, ik was bereid om te vergeven en vergeten wat betreft het abonnement die niet geleverd werd zoals besproken. Echter is de onbereikbaarheid en onkunde van de klantenservice de dooddoener geweest.
Odido super fan of niet, zelfs jij en eric moeten snappen dat de frustratie inmiddels hoog zit.
@Marciano van Odido @Pharwin van Odido, bedankt voor de genomen moeite. Ik hoop oprecht dat odido in de toekomst beter met hun klanten om zal gaan. Misschien een idee om intern even na te vragen of er niet meer mensen als Ana aangenomen kunnen worden. (De dame die ik gister gesproken heb.)
Nogmaals, ik ga dit weer als beste antwoord markeren. Als er op magische wijze ineens een reactie van iemand anders staat komt dit zeker niet door mij.
@MPPluijm Als je geen reacties wil van klanten moet je hier niet posten je bent immers al overal en nergens geholpen.
Fijne kerstdagen en een rustig relaxed zonder stress begripvol 2025.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.