Omdat op magische wijze telkens het “beste antwoord” veranderd wordt ga ik nu deze reactie als beste antwoord neerzetten. Het is nu zondag 15 december 20:48. elk ander “beste antwoord” die er komt te staan, staat daar niet door mij.
Hier nogmaals de tips die ik de klanten van odido mee wou geven. Als Odido niks te verbergen heeft en netjes te werk gaat dan zou het niet uit moeten maken wat ik hier neer zet. Als dit wéér aangepast wordt dan kun je er van uit gaan dat zij zich bewust zijn van het feit dat ze niet netjes te werk gaan en dit willen verbergen.
1. Als het kan, neem telefoongesprekken op als odido je wat probeert te verkopen. Zij slaan zelf de opgenomen gesprekken maar een maand op. Komt odido wel goed uit als abonnementen die zij verkopen pas 3 tot 6 maanden later in gaan en je er niet meer op terug kan komen.
2. vraag alles op papier. krijg je dit niet? Ga dan nergens mee akkoord. Odido vertelt namelijk graag een leugentje of 2 om je zuur verdiende centen van je te krijgen. vraag dus ook om de extra’s en klantvoordeel op papier.
3. Willen ze niet meewerken aan stap 2? wees je er van bewust dat wat jou telefonisch beloofd wordt zeer waarschijnlijk niet waargemaakt gaat worden. Stap over.
---
@Cristien Ik heb meerdere keren gevraagd aan eric of hij zich er buiten wilt laten. Bij deze doe ik dat ook aan jou. De reden hiervoor is dat ik absoluut niks heb aan iemand die niet bekend is met wat er speelt tussen mij en Odido. Ik heb niks tegen jullie. Ik moedig jullie dan ook vooral aan om mensen te helpen met vragen waar het webcare team niet persé bij nodig is.
Ik erken ook dat dit een community forum is, echter ben ik hier voor het webcare team van Odido. ZIj hebben mij verzocht hier iets te plaatsen en hadden achteraf gezien heel makkelijk en heel snel met een oplossing kunnen komen. Zeker na wat mij dus gisteren aan de telefoon is verteld door de medewerker die ik heb gesproken. (Ana, je bent een van de weinige toppers bij dit bedrijf!)
In plaats daarvan is het in deze post helaas alleen maar duidelijk geworden dat Odido er rare praktijken op nahoudt. Ik ben vanaf 2011 klant geweest en het was ook niet mijn eerste keus om er met gestrekt been in te gaan en over te stappen. Sterker nog, ik ben al een half jaar bezig om er alles aan te doen dit te voorkomen. Zoals eerder gezegd, ik was bereid om te vergeven en vergeten wat betreft het abonnement die niet geleverd werd zoals besproken. Echter is de onbereikbaarheid en onkunde van de klantenservice de dooddoener geweest.
Odido super fan of niet, zelfs jij en eric moeten snappen dat de frustratie inmiddels hoog zit.
@Marciano van Odido @Pharwin van Odido, bedankt voor de genomen moeite. Ik hoop oprecht dat odido in de toekomst beter met hun klanten om zal gaan. Misschien een idee om intern even na te vragen of er niet meer mensen als Ana aangenomen kunnen worden. (De dame die ik gister gesproken heb.)
Nogmaals, ik ga dit weer als beste antwoord markeren. Als er op magische wijze ineens een reactie van iemand anders staat komt dit zeker niet door mij.