Ik probeer al de hele dag de helpdesk te bereiken (0800-0992). Het keuze menu blijft keer op keer crashen, verbinding wordt verbroken. En ja, ik heb “bellen via Wifi” aan staan.
Hoi
Bellen via wifi is juist niet beter dan bellen via 4G. Zet wifi eens uit en probeer opnieuw.
Beide opties reeds meerdere malen geprobeerd (4G en wifi), geen verschil helaas. Na het eerste keuze-menu “vragen over mobiel/vragen over TV-internet” wordt de verbinding verbroken.
OK. Het nummer uit je post is niet correct. Het moet zijn: 0800-0092. Maar ik neem aan dat je dat nummer wel gebelt hebt. Probeer het later nog eens.
OK. Het nummer uit je post is niet correct. Het moet zijn: 0800-0092. Maar ik neem aan dat je dat nummer wel gebelt hebt. Probeer het later nog eens.
typefoutje. ik heb idd 0800-0092 gebeld.
Ik zou graag een andere keer bellen, maar Odido stuurt morgen een monteur langs terwijl die er pas over een maand moet zijn (verhuizing). Ik zal de monteur aangeven dat hij onverrichter zake naar huis kan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.