Als ik bel naar 0800-0092 moet ik eerst een keuze menu door, zodra ik daar doorheen ben gaat de telefoon 1 keer over en lijkt het alsof er wordt opgenomen en daarna wordt gelijk de verbinding verbroken. Hoe kan dit?
Contact met klantenservice
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Loes, van harte welkom op de Community! Fijn dat je ons hebt weten te vinden. Minder fijn dat de verbinding direct werd verbroken. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen wat er gebeurd, maar ik denk dat het technische fout is, als de telefoon één keer overgaat en de verbinding verbreekt. Het kan uiteraard ook een menselijk foutje zijn geweest, dat er bij het opnemen per ongeluk direct werd opgehangen. Excuses voor dit ongemak. Heb je inmiddels een collega gesproken? Als je nog met vragen zit, stel ze dan ook gerust aan mij. Ik ben er ook voor je om je te helpen. Zet dan ook meteen je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Gaat het om Internet + TV? Zet dan ook je klantnummer van Internet + TV in je profiel. Ik help je met alle liefde verder! 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.