Skip to main content
F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido
Toon eerste reactie

284 reacties

Ik heb zojuist mijn vorige provider opgezegd, verder mijn odido abonnement behouden. 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 9 oktober 2024

Hi @sasha.chavez1977, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een aanvraag hebt gedaan bij een andere provider, dit gaat in per 10-10-2024 en dan zal het abonnement opgezegd worden. Deze aanvraag is op 30-09 gedaan, omdat dit morgen al is kan ik hier niks meer aan veranderen. Je abonnement zal morgen opgezegd worden. Je zou dus een nieuw abonnement moeten afsluiten bij ons om weer online te komen. Dit kan via onze telefonische klantenservice. Denk er ook aan dat het huidige apparatuur retour moet omdat je nieuw apparatuur zult ontvangen bij je nieuwe aanvraag.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 november 2024
Jason van Odido schreef:

 

Welkom thuis op de Community!

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van Odido Internet + TV en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Internet + TV vragen! 

 

ACTUEEL

 

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



 

 


➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen Odido en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!

 

 

 

 

 

 

 

beste   
 

ivm opzegging mail ontvangen apparatuur naar inleverpunt.

 

nu krijg ik een mail met terugsturen modem via DHL.

ik snap er niks van.

Gaarne reactie

 

gr ingrid

 

 

 

 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 november 2024

Moet ik nu terug sturen of inleveren recycle punt. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21034 reacties
  • 26 november 2024

Hallo ​@Isticky 

Lees hier welke modem er retour moet en welke niet:

https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/wijzigen/apparatuur-terugsturen


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 november 2024
Waqqas schreef:

Hallo ​@Isticky 

Lees hier welke modem er retour moet en welke niet:

https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/wijzigen/apparatuur-terugsturen

Daar heb ik niets aan. Ik heb een mail gekregen waarin staat dat ik het moet inleveren bij een recycle bedrijf/punt. D.d. 31-10-2024

en nu vandaag een mail dat ik de modem terug moet sturen  krijg ik nu een boete of hoe zit het.

 

 

alles is een week geleden afgekoppeld door mij.

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21034 reacties
  • 26 november 2024

@Isticky 

Wat op de website staat klopt dus kijk even of het modem retour moet of niet. De mail is een standaard mail die misschien per ongeluk is verzonden.

De Zyxel-T50, Huawei of Drsytek moet niet terug.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 november 2024
Waqqas schreef:

@Isticky 

Wat op de website staat klopt dus kijk even of het modem retour moet of niet. De mail is een standaard mail die misschien per ongeluk is verzonden.

De Zyxel-T50, Huawei of Drsytek moet niet terug.

Het gaat mij erom dat ik het een week geleden ruim heb kntkoppeld en niet weer waar het gebleven is. Zit nog midden in de verhuizing en de dozen duurt wel even voor alles is opgeruimd uitgepakt.  Het was niet belangrijk omdat in de mail stond dat het weg mocht lekker onduidelijk. 🤨 

ik ga morgen ook nog wel ff bellen met odido en dat per ongeluk een verkeerde mail sturen niet het probleem van een klant mag zijn.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 januari 2025

Hallo, ik ben net nieuw hier. Ik wilde via mijn browser op https://tv.odido.nl/ naar een film kijken op NPO2extra. De film was gisteren. Maar als ik erop klik in de tv gids dan staat de “afspelen” knop er niet bij. Ik heb ook een proefabonnement van NLziet, daar kon ik de film van gisteren wel bekijken. 
Kan je bij Odido wel films bekijken die al geweest zijn? Hopelijk kan je mij helpen. Dank


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen