Kan sinds 4 febr 2022 Ziggo Sport niet meer kijken. Waarom??????
Ziggo Sport
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemiddag
Er is momenteel geen algemeen probleem met Ziggo Sport bekend, ook niet met Eurosport. Daarom denk ik dat het ergens anders door ontstaan is. Ik zie dat je twee Entone Kamai 510 TV Boxen hebt, die ruil ik om voor de nieuwere variant: de Aria 610x. Deze is sneller, komt met minder gebreken en zal voor minder problemen zorgen wanneer je omgaat naar het nieuwe tv-platform.
Je ontvangt de nieuwere boxen binnen vijf dagen. De Kamais mogen bij het grofvuil gedeponeerd worden of naar de milieustraat mogen worden gebracht. Geef een seintje zodra je de nieuwere boxen aangesloten hebt, dan zorg ik ervoor dat ik meteen een kijkje neem in je verbinding.
P.s. ik zie dat één van de twee TV Boxen al 70 dagen onafgebroken online is, kun je deze ook eens op onderstaande methode herstarten, alsjeblieft? Dit zou alle foutjes eruit moeten halen.
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.