Skip to main content
Beantwoord

Welk eigen modem het beste?

Welk eigen modem is het beste voor Odido glasvezel via het netwerk van Delta?

Als ik kies voor Fritzbox welk type dan voor het snelste netwerk en stabielste verbinding?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@emiel001 

Dat de verbinding niet stabiel is kan soms ook een andere oorzaak hebben, bekijk het eerst eens met een andere goedkope router met VLAN ondersteuning of voer een fabrieksreset uit van de Zyxel door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken.

Bekijk origineel

3 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 929 reacties
  • 21 maart 2025

Hangt er vanaf wat je precies zoekt in een router. Fritzbox, TP-Link sets, Asus, Ubiquity of gewoon de standaard meegeleverde Zyxel.

Ik heb gewoon de Zyxel nog in gebruik. Heb mijn oude vertrouwde Asus RT-AC68U als backup in de kast staan. 

Als alleen snelste en stabielere verbinding van belang is... op zich werkt de Zyxel prima (zolang ze niet van die grappen en grollen van de laatste firmware update uitvoeren).

• Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • 21 maart 2025

Merk bij Zyxel dat laatste tijd netwerk niet stabiel is.

En ook bedraad vaak dat verbinding traag is.

Wil kijken naar Fritzbox of Asus.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2025

Hallo ​@emiel001 

Dat de verbinding niet stabiel is kan soms ook een andere oorzaak hebben, bekijk het eerst eens met een andere goedkope router met VLAN ondersteuning of voer een fabrieksreset uit van de Zyxel door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen