Skip to main content
Beantwoord

wachttijd klantenservie

  • 17 januari 2025
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

  • is net lid geworden

Waarom is de wachttijd bij Odido zolang?

vanmorgen gebeld om mijn abonnement internet/tv te verlengen, maar na bijna 3 kwartier heb ik de verbinding maar verbroken.

Wil eigenlijk mijn abonnement verlengen als Odido een leuk aanbod heeft tenminste, zo niet dan is een andere provider een optie natuurlijk.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Lkj, sorry voor het ongemak! Goed dat je dit hier laat weten. Met onze Haastmakers deal zijn veel van onze bestaande klanten benieuwd wat wij ze kunnen aanbieden. Het is daarom extra druk bij onze Sales afdeling. Ik zie echter dat jij je abonnement gisteren hebt verlengt en het dus toch is gelukt. Super fijn, geniet van je nieuwe korting! 😁

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Hi ​@Lkj, sorry voor het ongemak! Goed dat je dit hier laat weten. Met onze Haastmakers deal zijn veel van onze bestaande klanten benieuwd wat wij ze kunnen aanbieden. Het is daarom extra druk bij onze Sales afdeling. Ik zie echter dat jij je abonnement gisteren hebt verlengt en het dus toch is gelukt. Super fijn, geniet van je nieuwe korting! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen