Skip to main content

Alles lag er hier voor meer dan 12 uur eruit dus ik wil graag compensatie aanvragen. Maar waar kan ik het formulier vinden? Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn maar blijkbaar is de juiste status doorgegeven van het netwerk en/of werkzaamheden al te veel voor Odido dus het verbaast mij ook weer niet dat zoiets simpels als een formulier niet vindbaar is. Nee nieuw account aanmaken op een community site terwijl er gewoon een klantportaal bestaat is natuurlijk veel makkelijker en gebruiksvriendelijker...

Er is geen formulier. Maar een moderator zal je topic in de komende dagen zien en reageren.

Van wanneer tot wanneer is de verbinding weg geweest? En wat was de oorzaak?


Gisteren vanaf 15:30 t/m vanochtend (11:00 uur). Dat is dus meer dan 12 uur en betrof alle klanten in een bepaald gebied. Oorzaak lag in de centrale want er is een monteur vandaag pas op pad geweest. Voor zoiets wat bij wet geregeld is hoort een klant gewoon een formulier in een klantportaal te registeren of nog beter Odido zou actief moeten handelen maar ik begrijp dat dat helemaal teveel gevraagd is. Zou er in niet op hoeven te wachten om dat geregeld te zien worden op een forum.


Hoi @Popeye the sailor, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer