Skip to main content
Beantwoord

Verouderde modem

  • 15 december 2023
  • 7 reacties
  • 111 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Hoi,

 

Ik heb sinds 2018 een internet abbo bij t-mobile/odido. Hierbij dus ook al een router van evenzoveel jaar oud. Gepaard met de nodige disconnects en instabiele verbinding thuis. Graag zou ik deze om willen ruilen voor het nieuwe model modem als dat mogelijk is.

 

mvg,

 

Beste antwoord door Teresa van Odido

Aan de apparatuur is inderdaad te zien, dat je een trouwe klant van ons bent! 😀 @Vgogh Ik zie dat je nog gebruikt maakt van het modem van Huawei. Ik heb deze gelijk een nieuwe model voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 

Bekijk origineel

7 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2023

Aan de apparatuur is inderdaad te zien, dat je een trouwe klant van ons bent! 😀 @Vgogh Ik zie dat je nog gebruikt maakt van het modem van Huawei. Ik heb deze gelijk een nieuwe model voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 16 december 2023

Dankjewel! Huawei bij het grofvuil zetten of willen jullie hem terug?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 17 december 2023

Hoi @Vgogh, deze hoeven we niet terug! Je kunt het ook naar een recycle punt brengen bij jou in de buurt. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 17 december 2023

Dank voor je antwoord. Ik zal hem op de juiste wijze recyclen! Krijg ik een track and trace van de nieuwe bestelling?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 18 december 2023

Zodra het modem verzonden is zul je de zending kunnen volgen in Mijn Odido @Vgogh


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 20 december 2023

Hoi,

ik heb nog niets mogen ontvangen qua bevestiging of bestelling. wat is het proces gewoonlijk?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 21 december 2023

Hoi @Vgogh, logische vraag die je stelt, ik zie je graag vliegensvlug je modem ontvangen! Excuus voor de vertraging, op dit moment ervaart onze distributiepartner grote drukte en zij werken keihard om elk pakket zo snel mogelijk uit te sturen. Ik verwacht dat je heel snel alsnog een DHL Track & Trace code van ons zal ontvangen.

Wij gaan keihard voor je aan de slag, je ontvangt zeer binnenkort alsnog de DHL link en het modem! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen