Aan de apparatuur is inderdaad te zien, dat je een trouwe klant van ons bent! @Vgogh Ik zie dat je nog gebruikt maakt van het modem van Huawei. Ik heb deze gelijk een nieuwe model voor je besteld, deze komt snel jouw kant op!
Dankjewel! Huawei bij het grofvuil zetten of willen jullie hem terug?
Hoi @Vgogh, deze hoeven we niet terug! Je kunt het ook naar een recycle punt brengen bij jou in de buurt. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Dank voor je antwoord. Ik zal hem op de juiste wijze recyclen! Krijg ik een track and trace van de nieuwe bestelling?
Zodra het modem verzonden is zul je de zending kunnen volgen in Mijn Odido @Vgogh!
Hoi,
ik heb nog niets mogen ontvangen qua bevestiging of bestelling. wat is het proces gewoonlijk?
Hoi @Vgogh, logische vraag die je stelt, ik zie je graag vliegensvlug je modem ontvangen! Excuus voor de vertraging, op dit moment ervaart onze distributiepartner grote drukte en zij werken keihard om elk pakket zo snel mogelijk uit te sturen. Ik verwacht dat je heel snel alsnog een DHL Track & Trace code van ons zal ontvangen.
Wij gaan keihard voor je aan de slag, je ontvangt zeer binnenkort alsnog de DHL link en het modem!