Na vernieuwing My T-mobile. zie ik mijn abonnementen niet in mijn portaal. Zelfs na reset wachtwoord.
Vernieuwing My T-Mobile
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
De aanmeldcode die jij ontvangt om het abonnement te koppelen, is slechts één poging geldig. Kun je jouw cache legen en dan cookies verwijderen? Als je dan een nieuwe aanmeldcode ontvangt en invult, zou het moeten werken!
Cache legen in Microsoft Edge doe je zo:
1. Wis browsergegevens in Microsoft Edge met de sneltoets.
- Druk op de toetsen [Ctrl], [Shift] en [Del].
- Een nieuw venster opent. Selecteer de optie "tijdelijke services en bestanden".
- Bevestig uw selectie door op de knop "Verwijderen" te klikken.
2. Verwijder de browsercache in Microsoft Edge via het menu.
Ga als volgt te werk om de browsercache in Microsoft Edge via het menu te verwijderen:
- Klik op het pictogram "Hub" in het hoofdmenu.
- Blader vervolgens naar de "Geschiedenis".
- Nu kunt u klikken op "De hele geschiedenis verwijderen".
- Vink de optie "tijdelijke diensten en bestanden" aan en bevestig de selectie met een klik op de knop "Verwijderen".
Bron: De cache leegmaken op uw Windows Computer (browsercache-legen.nl)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.