Skip to main content
Beantwoord

verhuizing naar niet-TMobile gebied

  • 20 januari 2022
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste ,

We gaan verhuizen naar een gebied waar T-moblie GEEN internet diensten levert.

Mijn huidige Tmobile Thuis loopt af in okt 2022. 

Ik zou uiteraard het abonnement willen continueren op het nieuwe adres , maar wat te doen in dit geval?

 

grt

Tony

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @tcg76 

Zie ook dit topic, als er geen DSL of glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres volgens de postcodecheck dan kun je het contract kosteloos laten opzeggen.

Je kunt kijken naar 4G voor thuis van T-Mobile of anders kan je eens kijken naar welke providers wel beschikbaar zijn op het nieuwe adres voor een vaste verbinding.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21073 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2022

Hallo @tcg76 

Zie ook dit topic, als er geen DSL of glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres volgens de postcodecheck dan kun je het contract kosteloos laten opzeggen.

Je kunt kijken naar 4G voor thuis van T-Mobile of anders kan je eens kijken naar welke providers wel beschikbaar zijn op het nieuwe adres voor een vaste verbinding.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 januari 2022
Waqqas schreef:

Hallo @tcg76 

Zie ook dit topic, als er geen DSL of glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres volgens de postcodecheck dan kun je het contract kosteloos laten opzeggen.

Je kunt kijken naar 4G voor thuis van T-Mobile of anders kan je eens kijken naar welke providers wel beschikbaar zijn op het nieuwe adres voor een vaste verbinding.

Bedankt voor je bericht,

Ik heb even gebeld met de afdeling opzeggen. De vriendelijke medewerkster had het meteen geregeld voor me. Ik kreeg daarna een standaard opzegbericht via mail waarin stond dat er eventuele resterende maanden wegens opzegging binnen het contracttermijn in rekening gebracht kunnen worden. Vervolgens met de klantenservice gebeld en uitgelegd, ze hebben mij keurig netjes een schriftelijke bevestiging gestuurd dat de opzegging zonder “ penalty” zal geschieden. 

Bedankt voor de goede service!! :thumbsup:

 

Topic kan wat mij betreft op slot.:relaxed:

 

Tony

 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1967 reacties
  • 23 januari 2022

@tcg76  Ik heb het even gedriedubbel checked voor de zekerheid en zo te zien staat het inderdaad helemaal goed en zal je geen afkoopsom krijgen! :grinning:


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen