Skip to main content

Ik sta op het punt om te verhuizen naar het buitenland en heb dit m.i. op tijd gemeld bij T-mobile , zie Ticket#2022083011008182.

Wacht nog op bevestiging en mail met hoe mijn modem + Tv boxen retour te sturen.

Graag assistentie via dit forum.

Hi @frits365, thanks voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Ik zie dat we je e-mail netjes hebben mogen ontvangen. Daarin geef je inderdaad aan dat je naar het buitenland verhuist. Superleuk nieuws om te horen! We hebben je getracht daarover te bellen op 03-09-2022, maar zonder succes. Omdat je nog in je contractperiode zit, is er een verhuisbewijs nodig om het contract stop te zetten. Denk daarbij aan een in- en uitschrijving van de gemeente of koop-/huurovereenkomst. Met deze gegevens kan ik vervolgens een annulering in orde te maken. Wil je ons deze nog mailen? Dit kan naar hetzelfde adres van de vorige e-mail. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 


Reageer