Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing doorgeven werkt niet

• 5 februari 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Nu al een aantal keer geprobeerd om mijn verhuizing door te geven via de app/site. Na het invullen van alle gegevens, de voorwaarden te hebben geaccepteerd en op de “verhuizing doorgeven” knop te hebben geklikt krijg ik iedere keer een “oops” melding. Melding geeft aan: De pagina die je zoekt bestaat niet. Of niet meer. Of er zit een foutje in de link.

Lijkt mij niet zo moeilijk om een werkende website/app te hebben waar je even je adres kan wijziging. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@RPrins, ik ben er voor je! Een verhuizing zorgt vaak al voor aardig wat stress, dus dit moet zeker binnen enkele klikken te regelen zijn. Heb je het al eens getest via een andere browser, doet hij daar hetzelfde? Dit is waarschijnlijk de oplossing. Mocht je opnieuw deze foutmelding krijgen, ontvang ik graag een privébericht van jou met de volgende gegevens:

• Jouw nieuwe postcode en huisnummer
  • Mogelijke wijzigingen aan je abonnement die je wilt toepassen
  • Per wanneer de verhuizing moet ingaan
  • Of je een 12 of 24 maanden contract wilt + je schriftelijke akkoord voor het aangaan van een nieuw jaarcontract

Vergeet ook niet om in je Community profiel jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer te plaatsen? Nu mis ik deze gegevens en mag ik niet met je meekijken. Dankjewel en tot snel!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hi ​@RPrins, ik ben er voor je! Een verhuizing zorgt vaak al voor aardig wat stress, dus dit moet zeker binnen enkele klikken te regelen zijn. Heb je het al eens getest via een andere browser, doet hij daar hetzelfde? Dit is waarschijnlijk de oplossing. Mocht je opnieuw deze foutmelding krijgen, ontvang ik graag een privébericht van jou met de volgende gegevens:

• Jouw nieuwe postcode en huisnummer
  • Mogelijke wijzigingen aan je abonnement die je wilt toepassen
  • Per wanneer de verhuizing moet ingaan
  • Of je een 12 of 24 maanden contract wilt + je schriftelijke akkoord voor het aangaan van een nieuw jaarcontract

Vergeet ook niet om in je Community profiel jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer te plaatsen? Nu mis ik deze gegevens en mag ik niet met je meekijken. Dankjewel en tot snel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen