Goedenavond. Ik ga per 3-3-2025 samenwonen en dus verhuizen. Op het nieuwe adres is al een glasvezelaansluiting actief bij een andere provider met een vast contract. Mijn huidige contract loopt nog tot 9-7-2025. Ik heb ergens gelezen dat in deze situatie het contract voortijdig beëindigd kan worden klopt dat? En hoe regel ik dat?
Hoi
Om een abonnement binnen jaarcontract te beëindigen hebben we een verhuisbewijs nodig. Een verhuisbewijs is een officieel document.
Uiteindelijk is het natuurlijk ook de vraag of er voor de resterende maanden kosten in rekening gebracht worden? Het gaat hier om een verhuizing naar een adres waar (waarschijnlijk) wel een aansluiting mogelijk is maar waar al een andere provider aanwezig is.
Is het dan ook mogelijk om kosteloos op te zeggen?
Moet je dan misschien ook een bewijs aanleveren van die bestaande provider? (wordt nu niet gevraagd)
(anders kan iedereen dat wel beweren dat er op een nieuw adres reeds een contract zit)
Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan Internet, TV en Vast Bellen van Odido niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document:
Hi
Hoi
Hoi Ishana,
Bedankt voor je antwoord. Ik kan de verkoopovereenkomst van mijn huidige woning sturen. Waar kan ik die naartoe sturen?
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.