Skip to main content
Beantwoord

Van kastje naar de muur

  • 20 June 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Half mei geen glasvezel internet meer. Paar dagen gewacht. Odido gebeld. Monteur gekomen, heeft het verbindingskastje vervangen. Nog steeds geen verbinding. Neemt aan dat het aan de wijkcentrale ligt. Ticket uitgeschreven voor Volker Wessels. Deze komt een week later en constateert dat de verbinding met de wijkcentrale goed is en dat het probleem bij het kleine kastje moet liggen, ook al is het nieuw.
Er gebeurt niets. Op 1 juni weer gebeld met Odido. Medewerker behulpzaam, maar heeft nog geen bericht van Volker Wessels. Probeert deze te bereiken, zonder resultaat. Geeft mij tel.nr. van V.W. zodat ik zelf kan navragen. Zo gedaan. V.W. belooft binnen 5 werkdagen nog eens langs te komen. Op mijn verzuchting dat dit al zo lang duurt kan er opeens een monteur de volgende dag langskomen. Maar volgende dag: geen monteur.
Op vandaag 18 juni weer Odido gebeld. Zegt niets vernomen te hebben van V.W., maar zal een ticket uitschrijven voor spoed.
Ik geloof hier niet meer in en heb vandaag een abonnement afgesloten bij KPN.
Jammer dat dit moest, want tot half mei werkte alles goed. Ik neem maar aan dat de grote vraag naar glasvezel ook een grote belasting is voor Odido. Wat misschien ook wel zal gelden voor KPN. Maar op deze manier heb ik geen vertrouwen meer in Odido. De helpdesk is vriendelijk, maar de rest lijkt verloren te zijn.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Gert Jan van der Steen, ik vind het jammer te zien dat je het vertrouwen in ons verloren bent. Ik wil je graag meer uitleg geven over wat hier precies gebeurd is. Hopelijk geeft dit je meer duidelijkheid over de situatie. Ik zie inderdaad dat de eerste monteur van Guidion het ONT voor je vervangen heeft, maar dat er hierna nog geen verbinding mogelijk is. Normaal gesproken duidt dit erop dat er niks aan de hand is met de apparatuur, en dat de oorzaak echt buitenshuis zit. Dit is da ook de reden dat we de Volker Wessels hebben aangestuurd. Zij hebben hier echter niet goed aan ons doorgegeven dat ze de verbinding hierin hebben gecontroleerd, waarna we ze opnieuw hebben aangestuurd. Wij hebben nu wel reactie van ze ontvangen, waaruit blijkt dat het toch aan de ONT ligt en de vervangende ONT ook defect lijkt te zijn. We hebben nu dan ook direct een nieuwe ONT naar je toe gestuurd en een monteur van Guidion aangestuurd zodat deze geïnstalleerd kan worden. Hiermee zou het probleem helemaal opgelost moeten worden! Wil je me op de hoogte houden nadat de nieuwe ONT geïnstalleerd is? Mocht je nog andere vragen hebben in de tussentijd, laat het me dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer