Half mei geen glasvezel internet meer. Paar dagen gewacht. Odido gebeld. Monteur gekomen, heeft het verbindingskastje vervangen. Nog steeds geen verbinding. Neemt aan dat het aan de wijkcentrale ligt. Ticket uitgeschreven voor Volker Wessels. Deze komt een week later en constateert dat de verbinding met de wijkcentrale goed is en dat het probleem bij het kleine kastje moet liggen, ook al is het nieuw.
Er gebeurt niets. Op 1 juni weer gebeld met Odido. Medewerker behulpzaam, maar heeft nog geen bericht van Volker Wessels. Probeert deze te bereiken, zonder resultaat. Geeft mij tel.nr. van V.W. zodat ik zelf kan navragen. Zo gedaan. V.W. belooft binnen 5 werkdagen nog eens langs te komen. Op mijn verzuchting dat dit al zo lang duurt kan er opeens een monteur de volgende dag langskomen. Maar volgende dag: geen monteur.
Op vandaag 18 juni weer Odido gebeld. Zegt niets vernomen te hebben van V.W., maar zal een ticket uitschrijven voor spoed.
Ik geloof hier niet meer in en heb vandaag een abonnement afgesloten bij KPN.
Jammer dat dit moest, want tot half mei werkte alles goed. Ik neem maar aan dat de grote vraag naar glasvezel ook een grote belasting is voor Odido. Wat misschien ook wel zal gelden voor KPN. Maar op deze manier heb ik geen vertrouwen meer in Odido. De helpdesk is vriendelijk, maar de rest lijkt verloren te zijn.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.