Skip to main content
Beantwoord

Unlimited Internet

• 4 november 2023
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Omdat ik probleem in mij thuis internet heb, jullie hebben een week lang Unlimited aangeboden die ik kon activeren door een code naar 2244 te sturen. Dit heb ik gedaan echter krijg ik geen activatie SMS code.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Rana Abdul Hag, zoals Eric aangeeft ontbreekt op dit moment alleen de bevestiging SMS dat de voucher geactiveerd is. Ik heb het dubbel gecheckt voor je en ik zie dat de voucher helemaal actief is. Je kan dus gerust gebruikmaken van onbeperkt internet op jouw mobiele telefoon! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21047 reacties
  • 4 november 2023

Hallo @Rana Abdul Hag 

Heb je een (prepaid) Odido simkaart of Ben simkaart?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8993 reacties
  • 4 november 2023

We horen dat je ze code kunt verzenden, en dat deze ook gewoon werken.  Allen ontbreekt de bevestiging sms (die wordt dus niet teruggestuurd)

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 5 november 2023

Hi @Rana Abdul Hag, zoals Eric aangeeft ontbreekt op dit moment alleen de bevestiging SMS dat de voucher geactiveerd is. Ik heb het dubbel gecheckt voor je en ik zie dat de voucher helemaal actief is. Je kan dus gerust gebruikmaken van onbeperkt internet op jouw mobiele telefoon! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen