Skip to main content
Beantwoord

Uitgaande mail werkt niet meer

  • 2 juli 2022
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Goedemorgen Allemaal,

Ik zit met een uitdaging/probleem en ik hoop via deze weg dit opgelost te krijgen. 

Ik heb al contact gehad met de T-Mobile Thuis klantenservice en zij kunnen mij helaas niet verder helpen. 


Onlangs ben ik overgestapt van KPN naar Mobile Internet voor thuisgebruik. Sinds de overstap heb ik problemen met mijn zakelijke mailadres wat loopt via Argeweb. Inkomende mails ontvang ik gewoon en uitgaande mails worden niet meer verstuurd. Aangezien ik geen mailadres heb via T-mobile kunnen ze mij niet verder helpen. En Argeweb wijst mij weer door naar T-Mobile aangezien er geen instellingen zijn gewijzigd in Argeweb en de mail zou gewoon moeten werken.

Ik vermoedt dat de router van T-mobile van het merk Zyxel de uitgaande mails blokkeert. 

Het versturen van mails via mijn Iphone werkt wel dus daarom ook het vermoeden echt bij T-Mobile/de router Zyxel ligt.

 

Hopende kan iemand mij helpen! Alvast bedankt. 

 

Groet, Youri 

 

Beste antwoord door eric

De enigste poort die T-Mobile blokkeert is de onveilge “25".

Als dit door jou nog gebruikt wordt, dan zou je een beveiligde poort van Argeweb moeten gebruiken, die zouden ze wel moeten hebben voor hun SMTP server.

 

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8995 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2022

De enigste poort die T-Mobile blokkeert is de onveilge “25".

Als dit door jou nog gebruikt wordt, dan zou je een beveiligde poort van Argeweb moeten gebruiken, die zouden ze wel moeten hebben voor hun SMTP server.

 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen