Ik kreeg gisteren van de klantenservice te horen dat ik pas mijn facturen kan bekijken na een verificatie van twee stappen, bij t-mobile kon ik mijn facturen na inloggen gewoon bekijken.
Dit kan dus schijnbaar niet meer!
Ook krijg ik geen melding meer dat de factuur klaarstaat.
Ik wil graag de facturen inzien zoals dat bij t-mobile wel lukte en de genoemde melding krijgen.
Ook zouden de laatste drie facturen per e-mail worden verzonder, dat is ook niet gebeurd.
Wat wat wel goed gaat is de maandelijkse afschrijving!
Beste antwoord door jacduy
Nora van Odido schreef:
Hi @jacduy, in de nieuwe Mijn Odido omgeving dien je inderdaad een tweestapsverificatie in te stellen voor jouw account. Dit hoef je alleen de eerste keer nadat je ingelogd bent in te stellen en hierna kan je zonder problemen inloggen in jouw account en de facturen inzien. Ook zie ik dat mijn collega de e-mail met de facturen naar je toe gestuurd heeft. Wel zie ik dat het e-mailadres wat je gebruikt op de Community en het e-mailadres wat bij het abonnement staat niet overeenkomen. Dit samen met dat je aangeeft dat je geen e-mails meer hebt ontvangen laat mij vermoeden dat het e-mailadres wellicht niet helemaal goed staat. Wil je mij in een privébericht doorgeven wat het juiste e-mailadres is? Dan kan ik dit gelijk voor je aanpassen mocht dat nodig zijn!
Hi @jacduy, in de nieuwe Mijn Odido omgeving dien je inderdaad een tweestapsverificatie in te stellen voor jouw account. Dit hoef je alleen de eerste keer nadat je ingelogd bent in te stellen en hierna kan je zonder problemen inloggen in jouw account en de facturen inzien. Ook zie ik dat mijn collega de e-mail met de facturen naar je toe gestuurd heeft. Wel zie ik dat het e-mailadres wat je gebruikt op de Community en het e-mailadres wat bij het abonnement staat niet overeenkomen. Dit samen met dat je aangeeft dat je geen e-mails meer hebt ontvangen laat mij vermoeden dat het e-mailadres wellicht niet helemaal goed staat. Wil je mij in een privébericht doorgeven wat het juiste e-mailadres is? Dan kan ik dit gelijk voor je aanpassen mocht dat nodig zijn!
Hi @jacduy, in de nieuwe Mijn Odido omgeving dien je inderdaad een tweestapsverificatie in te stellen voor jouw account. Dit hoef je alleen de eerste keer nadat je ingelogd bent in te stellen en hierna kan je zonder problemen inloggen in jouw account en de facturen inzien. Ook zie ik dat mijn collega de e-mail met de facturen naar je toe gestuurd heeft. Wel zie ik dat het e-mailadres wat je gebruikt op de Community en het e-mailadres wat bij het abonnement staat niet overeenkomen. Dit samen met dat je aangeeft dat je geen e-mails meer hebt ontvangen laat mij vermoeden dat het e-mailadres wellicht niet helemaal goed staat. Wil je mij in een privébericht doorgeven wat het juiste e-mailadres is? Dan kan ik dit gelijk voor je aanpassen mocht dat nodig zijn!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.