moest overstappen van ADSL naar glasvezel. Aan m’n lokale netwerk verder niets gewijzigd. Tot ADSL altijd stabiele internetverbinding. Nu glasvezel en sindsdien is het ronduit kl*te.
Het duurt vooral s’avonds ellenlang voordat een website begint te laden. Ik krijg ook meldingen van m’n gateway dat de ISP er veel uitligt en meldingen over latency.
Streaming via NPO app bijvoorbeeld is niet te doen. Ik verbind dan maar aan m’n 5G. Ik heb al een mail gestuurt naar internet.service@odido.nl met de nodige input. Nog niets op gehoord.
En ja ik heb al van alles geprobeerd, modem opnieuw opstarten, etc. Maar alles werkt, ook m’n eigen netwerk werkt prima. Probleem ligt 100% bij ISP.
service info klopt niet
Op de website www.odido.nl staat dat klantenservice van 8:00 tot 20:00 uur bereikbaar is van ma t/m vrij. Dat klopt niet. Om 17:30 uur ligt de lijn er uit. En het is altijd drukker dan normaal als je belt.
En volgens de website is Odido ook in het weekend bereikbaar van 9:00 tot 17:30. Klopt ook niet. Ze zijn helemaal niet bereikbaar in het weekend.
Waarom kan ik niet gewoon een mailtje sturen of een contactformulier.