Skip to main content
Beantwoord

Thuiswerk Account werkt niet meer sinds het gebruik van t mobile wiffi

Gister van Ziggo overgegaan naar het t mobile wifi netwerk 

Sindsdien werkt mijn thuis werk account niet meer .  Ik heb geprobeerd dit opnieuw te instaleren maar  met de benodigde websites hiervoor kan geen verbinding genaakt worden . Dit ligt waarschijnlijk aan een instelling op de laptop . Op mijn mobiel en op een andere laptop lukt het wel met de wifi van T mobile de sites te bereiken .

Aan welke instelling zou dit kunnen liggen . Bij Ziggo heeft de laptop hier geen probleem mee en werkte alles na behoren 

Beste antwoord door Esme overmeer

Hi  dank je

Er moest een instelling door T- mobile worden aangepast . Deze instelling is anders dan bij Ziggo .

Hier is helaas niet elke t mobile medewerker van op de hoogte 

Na  de 5e x bellen sprak ik pas een medewerker die de juiste oplossing wist voor het probleem 

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 april 2023

is opgelost

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 19 april 2023

Hoi @Esme overmeer

Bedankt voor de terugkoppeling! Mag ik vragen hoe het is opgelost? Mogelijk kunnen andere klanten ook van jouw oplossing profiteren. Ik wens je een fijne dag toe. đŸ˜Ž

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2023

Hi  dank je

Er moest een instelling door T- mobile worden aangepast . Deze instelling is anders dan bij Ziggo .

Hier is helaas niet elke t mobile medewerker van op de hoogte 

Na  de 5e x bellen sprak ik pas een medewerker die de juiste oplossing wist voor het probleem 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen