Beantwoord

thuis internet contract verlengd

  • 14 March 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Goedemorgen 

Op 17-2 heb ik mijn thuis internet abonnement laten verlengen en werd gezegd dat ik nieuwe modem zal ontvangen... maar elke keer dat ik bestelling wil volgen krijg ik opes er ging iets mis..!!! En ben zelfs bij odiddo winkel geweest en ze gingen meteen mijn gegevens opzoeken en proberen om erachter komen over bestelling en ging niet meer verder laden ....!! Medewerker vond het ook zo appart en zei er is iets mis neem weer contact met ze op .... probleem is dat wacht tijd echt meer dan 20+ min is soms maar half uur wordt automatisch opgehangen wegens drukte (( probeer later nog een keer ))

 

Graag meer informatie / hulp 

 Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 March 2024, 16:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kan hier ook even duren voor een moderator reageert, maar ze lezen zeker mee en kunnen bij jouw gegevens. Hopelijk snel een nieuw modem.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Qalooby, het is niet toegestaan om een dubbel topic te openen over hetzelfde probleem. Ik heb al antwoord gegeven op je andere topic. Ben je niet bekend met onze huisregels, neem ze gerust een keertje door: 

Bij deze sluit ik dit topic!