Skip to main content
Beantwoord

thuis internet contract verlengd


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemorgen 

Op 17-2 heb ik mijn thuis internet abonnement laten verlengen en werd gezegd dat ik nieuwe modem zal ontvangen... maar elke keer dat ik bestelling wil volgen krijg ik opes er ging iets mis..!!! En ben zelfs bij odiddo winkel geweest en ze gingen meteen mijn gegevens opzoeken en proberen om erachter komen over bestelling en ging niet meer verder laden ....!! Medewerker vond het ook zo appart en zei er is iets mis neem weer contact met ze op .... probleem is dat wacht tijd echt meer dan 20+ min is soms maar half uur wordt automatisch opgehangen wegens drukte (( probeer later nog een keer ))

 

Graag meer informatie / hulp 

 Alvast bedankt 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi @Qalooby, het is niet toegestaan om een dubbel topic te openen over hetzelfde probleem. Ik heb al antwoord gegeven op je andere topic. Ben je niet bekend met onze huisregels, neem ze gerust een keertje door: 

Bij deze sluit ik dit topic! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 14 maart 2024

Kan hier ook even duren voor een moderator reageert, maar ze lezen zeker mee en kunnen bij jouw gegevens. Hopelijk snel een nieuw modem.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2024

Hoi @Qalooby, het is niet toegestaan om een dubbel topic te openen over hetzelfde probleem. Ik heb al antwoord gegeven op je andere topic. Ben je niet bekend met onze huisregels, neem ze gerust een keertje door: 

Bij deze sluit ik dit topic! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen