Skip to main content
Beantwoord

Thuis Internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste medewerker(s),

Ben sinds 070721 begonnen bij t-mobilethuis van een maandbedrag van €20,--. Toen kwam de overname van t-mobilethuis naar Odido en zit nu op een maandbedrag van € 46,44. Beide met dezelfde 100mbit p.m. en dit is alleen voor internet gebruik. Heb deze document gedownload (tarievenlijst-odido-internet-tv-051224) met de laatste internet tarieven voor thuis internet van €35,-- voor hetzelfde aantal 100mbit p.m. We gebruiken ook Odido-tv en die kost € 12,90 waar wij uiterst mee tevreden zijn. Zou alleen willen vragen ofdat voor dezelfde 100bm p.m. voor €35,-- kunnen krijgen? Want ja voor ons help ook kleine beetjes.Graag verneem ik van u!

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@RON1861, super leuk dat je interesse hebt in een verlenging! 😄 Ik kan hier zelf geen antwoord op geven, maar mijn collega's van de verlengafdeling staan voor je klaar. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Voor nu wens ik je een hele mooie dag!

Bekijk origineel

2 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2025

Hoi ​@RON1861, super leuk dat je interesse hebt in een verlenging! 😄 Ik kan hier zelf geen antwoord op geven, maar mijn collega's van de verlengafdeling staan voor je klaar. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Voor nu wens ik je een hele mooie dag!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 maart 2025

In iedergeval vriendelijk bednakt voor de genomen moeite

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen