Skip to main content

Hallo, wij zijn een aantal maanden in de VS voor mijn werk en ik had mijn Thuis abonnement stopgezet omdat ik geen maandelijkse kosten wilden betalen terwijl wij in het buitenland zat. Nu gaan we straks terug naar NL en ik wil graag mijn abonnement weer aanzetten (vóórdat wij terug zijn zodat alles klaar staat en ik geen 4 weken moeten wachten zonder internet). Volgens de site, moet ik 0800-0419 bellen, maar dat kan niet vanuit de VS. Ik heb ook de chat geprobeerd, maar kreeg de bericht dat helaas kan ik niet doorverbonden worden met een medewerker. Is er een email of nummer waardoor ik wel vanuit het buitenland dit kan regelen?

Hallo @theDarnells 

Het tijdelijk stopzetten van je abonnement is niet mogelijk, je zal dus een nieuwe aanvraag moeten doen of misschien is hij zelfs niet beëindigd, check je My T-Mobile account om te zien of je abonnement beëindigd is of niet.


Een nieuwe aanvraag kun je gewoon doen via de website


HI @theDarnells

Ik heb even voor je gekeken, Het hele abonnement is beeindiged. Je zult een nieuwe aanvraag moeten doen via de website. 

Veel plezier nog in de VS! 


Reageer