Skip to main content

storing Heerhugowaard


Sinds 04.00 geen internet verbinding, geen tv. Klantenservice om 08.00 gebeld en de melding is keurig gesloten om 10.30 als opgelost. Inmiddels weer 2x gebeld. Zo te horen storing bij ODF (maakt niet uit ons contract is met Odido). Geen updates, geen workaround, niks ergens te vinden met enige info. Odido jullie zijn ons provider! Graag een update met het probleem en te verwachten oplossing en tijd. Dit is geen manier om met je klanten om te gaan.  Wij horen iets van sim) compensatie maar wij hebben geen workaround en geen mobiel bij Odido 

Uitgelichte reactie

16 maart 2024

Hoi @ikke.vo, @Kennynie & @DON PAPA, bedankt dat jullie hebben aangesloten in dit topic! Ik heb uitgebreid jullie verbindingen nagekeken en ik was erg blij dat jullie weer stabiel online zijn. Er zijn geen afwijkingen meer te zien. 

Wij gaan er voor zorgen dat jullie kunnen blijven genieten van jullie verbinding, dit komt helemaal goed!

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 15 maart 2024

@ikke.vo Ik heb zojuist op jouw bericht gereageerd in dit topic: internet werkt niet odido onbeschikbaar | Odido community

Ik ben nogmaals het systeem ingedoken en zie inderdaad dat je vanochtend contact hebt gehad met onze Klantenservice. Echter lees ik nergens iets terug over een algemeen probleem in Heerhugowaard. Vooralsnog wordt dit probleem dus als individueel behandelt. Zoals ik in het andere topic aangeef, heb ik een ticket voor je aangemaakt naar onze technische dienst. Zij gaan dit voor je oplossen! 


  • Auteur
  • 14 reacties
  • 15 maart 2024

Tessa erg raar want wij zijn verteld er zijn meerdere klanten met dit probleem in Langedijk Obdam Heerhugowaard en het issue is iets met de glasvezel

Dit is juist het probleem. Odido sluit de melding in backoffice dat de service levels lijken goed. Nu hoor ik een ticket is open? En dit is alleen ons? Iets is duidelijk niet helder in het probleem en communicatie 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 maart 2024

Beste Tessa,

 

Ik ben ook klant van jullie en woon ook in Heerhugowaard. Vanaf 8 uur vanmorgen al aan het bellen omdat we geen internet hebben. Lijkt mij dus geen individueel probleem.

 

Ook mijn backoffice meldingen staan als "opgelost" maar dat is het helaas niet.

 

Gaarne meer duidelijkheid over wat de verwachting is m.b.t de oplossingen.

 

 


  • is een Master Poster
  • 48 reacties
  • 16 maart 2024

Bij mij lag gister het internet plat (Heerhugowaard), maar nadat ik de ONT twee keer opnieuw had opgestart werkte alles gewoon weer.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 maart 2024

Hoi @ikke.vo, @Kennynie & @DON PAPA, bedankt dat jullie hebben aangesloten in dit topic! Ik heb uitgebreid jullie verbindingen nagekeken en ik was erg blij dat jullie weer stabiel online zijn. Er zijn geen afwijkingen meer te zien. 

Wij gaan er voor zorgen dat jullie kunnen blijven genieten van jullie verbinding, dit komt helemaal goed!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen