Sinds 04.00 geen internet verbinding, geen tv. Klantenservice om 08.00 gebeld en de melding is keurig gesloten om 10.30 als opgelost. Inmiddels weer 2x gebeld. Zo te horen storing bij ODF (maakt niet uit ons contract is met Odido). Geen updates, geen workaround, niks ergens te vinden met enige info. Odido jullie zijn ons provider! Graag een update met het probleem en te verwachten oplossing en tijd. Dit is geen manier om met je klanten om te gaan. Wij horen iets van sim) compensatie maar wij hebben geen workaround en geen mobiel bij Odido
Ik ben nogmaals het systeem ingedoken en zie inderdaad dat je vanochtend contact hebt gehad met onze Klantenservice. Echter lees ik nergens iets terug over een algemeen probleem in Heerhugowaard. Vooralsnog wordt dit probleem dus als individueel behandelt. Zoals ik in het andere topic aangeef, heb ik een ticket voor je aangemaakt naar onze technische dienst. Zij gaan dit voor je oplossen!
Tessa erg raar want wij zijn verteld er zijn meerdere klanten met dit probleem in Langedijk Obdam Heerhugowaard en het issue is iets met de glasvezel
Dit is juist het probleem. Odido sluit de melding in backoffice dat de service levels lijken goed. Nu hoor ik een ticket is open? En dit is alleen ons? Iets is duidelijk niet helder in het probleem en communicatie
Beste Tessa,
Ik ben ook klant van jullie en woon ook in Heerhugowaard. Vanaf 8 uur vanmorgen al aan het bellen omdat we geen internet hebben. Lijkt mij dus geen individueel probleem.
Ook mijn backoffice meldingen staan als "opgelost" maar dat is het helaas niet.
Gaarne meer duidelijkheid over wat de verwachting is m.b.t de oplossingen.
Bij mij lag gister het internet plat (Heerhugowaard), maar nadat ik de ONT twee keer opnieuw had opgestart werkte alles gewoon weer.
Hoi
Wij gaan er voor zorgen dat jullie kunnen blijven genieten van jullie verbinding, dit komt helemaal goed!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.