Skip to main content
Beantwoord

status bestelling tv

  • 17 januari 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Kenzie88

Beste,

 

ik heb op 26 december de TV opgezegd omdat ik geen gebruik meer ga maken van de TV maar nog wel internet .

 

echter de status is na ruim 3 weken later nog steeds ‘in behandeling’  en er is tot nu toe helemaal niks gebeurd .

ik zou dus graag weten wat er aan de hand is en waarom mijn status nog steeds in behandeling is en niet afgerond. 
 

met vriendelijk groet,

 

Kenji Tsuchida

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Kenzie88, goed dat je dit checkt! Ik heb het meteen gecontroleerd en wat je zegt klopt als een bus. Wij hanteren echter altijd een maand opzegtermijn. De TV dienst zal stoppen per 24-01-2025. Vergeet dan niet om de Mediabox retour te sturen volgens de instructie!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Hi ​@Kenzie88, goed dat je dit checkt! Ik heb het meteen gecontroleerd en wat je zegt klopt als een bus. Wij hanteren echter altijd een maand opzegtermijn. De TV dienst zal stoppen per 24-01-2025. Vergeet dan niet om de Mediabox retour te sturen volgens de instructie!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen