Skip to main content
Beantwoord

Status bestelling blijft 'in oplevering'

• 25 november 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Sinds een tijd ben ik verhuisd en maak ik gebruik van internet en tv van odido.

Alles werkt naar behoren, echter blijft in mijn account de status van de bestelling ‘in oplevering’ staan.

Kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@rubenkappert, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat hij vastloopt. Dit komt door het monteursbezoek in januari. Ik heb hem nu op "gereed” gezet voor je!

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • 25 november 2024

Hallo ​@rubenkappert 

Betreft het een glasvezel aansluiting of een DSL aansluiting? Heb je de installatie zelf gedaan of is dit gedaan door een monteur?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 november 2024
Waqqas schreef:

Hallo ​@rubenkappert 

Betreft het een glasvezel aansluiting of een DSL aansluiting? Heb je de installatie zelf gedaan of is dit gedaan door een monteur?

Hoi Waqqas, bedankt voor je reactie. Het gaat om een DSL aansluiting. Er is een kpn glasvezel monteur geweest die een bepaalde verbinding heeft gelegd. Vervolgens heb ikzelf de installatie gedaan. Denk dat daar wel eens het probleem kan liggen nu ik erover nadenk.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14760 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2024

Hi ​@rubenkappert, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat hij vastloopt. Dit komt door het monteursbezoek in januari. Ik heb hem nu op "gereed” gezet voor je!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen