Skip to main content

Sinds een tijd ben ik verhuisd en maak ik gebruik van internet en tv van odido.

Alles werkt naar behoren, echter blijft in mijn account de status van de bestelling ‘in oplevering’ staan.

Kan dit opgelost worden?

Hallo ​@rubenkappert 

Betreft het een glasvezel aansluiting of een DSL aansluiting? Heb je de installatie zelf gedaan of is dit gedaan door een monteur?


Hallo ​@rubenkappert 

Betreft het een glasvezel aansluiting of een DSL aansluiting? Heb je de installatie zelf gedaan of is dit gedaan door een monteur?

Hoi Waqqas, bedankt voor je reactie. Het gaat om een DSL aansluiting. Er is een kpn glasvezel monteur geweest die een bepaalde verbinding heeft gelegd. Vervolgens heb ikzelf de installatie gedaan. Denk dat daar wel eens het probleem kan liggen nu ik erover nadenk.


Hi ​@rubenkappert, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat hij vastloopt. Dit komt door het monteursbezoek in januari. Ik heb hem nu op "gereed” gezet voor je!


Reageer