Beste @Maciek Heb je er ook rekening mee gehouden dat je altijd een maand opzegtermijn hebt en achteraf betaald?
Beste @Maciek Heb je er ook rekening mee gehouden dat je altijd een maand opzegtermijn hebt en achteraf betaald?
Yes of course, still why should I pay for the service I did not use?
Plus customer service should not use words like shit, I did not, I was speaking normally.
@Maciek ik ben het helemaal met je eens schelden kan nooit de bedoeling zijn! 🫣
De moderators kunnen je in verder helpen.
Vul in je forum account vast je klantnummer en geboortedatum in.
Houd er rekening mee dat het weekend is, dus het kan iets langer duren.
Sorry voor dit ongemak!
@Maciek ik ben het helemaal met je eens dat kan nooit de bedoeling zijn! 🫣
De moderators kunnen je in verder helpen.
Vul in je forum account vast je klantnummer en geboortedatum in.
Houd er rekening mee dat het weekend is, dus het kan iets langer duren.
Sorry voor dit ongemak!
Thx, 1217TC, not willing to give more personal details online, Odido can check who was calling from this address today, I understand calls are being recorded. I am not going to spend more time for this, I am happy that I am gone after what I heard today.
It was a brilliant service when I joined in 2015 but somehow, it lost it’s magic.
Thank you very much again and have a great weekend.
Hi @Maciek, no worries! I'm going to correct this. I immediately checked everything and created a refund for you. You will also receive a confirmation by email. It will therefore be refunded as quickly as possible. Have a nice weekend! Greetings, Ishana