Skip to main content
Beantwoord

reactie nav review op trustpilot


Zoals verzocht de screenshots.

Gegevens

Naam XXXX

laatste cijfers bank 6042

 

 

 

Moderator edit: het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @GultenSabah, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over geschreven hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat we de boete al voor je vergoed hebben. Het kan wat tijd kosten voordat dit rechtgetrokken is in het systeem. Ik ga er vanuit dat het bij een volgend factuur wordt rechtgetrokken. Dit heeft de klantenservice ook aangegeven.

Bekijk origineel

4 reacties

MobielApple

Dit is een openbare community en door iedereen te lezen. Het is daarom niet handig om je privé gegevens hier online te zetten. Een medewerker van Odido zal je bericht aanpassen zodat je privé gegevens ook privé blijft. Voor een volgende keer op letten aub 😉😊


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 juni 2024

Dan heb ik jullie bericht te snel gelezen er werd om deze gegevens gevraagd. Ik heb geen ervaring met deze community en topics gebeuren. Het zit erg hoog bij mij. Dat ik er sinds februari mee bezig ben. Odido heeft het probleem veroorzaakt en mij met de gevolgen opgezadeld. Er is niets eens 1x excuses aangeboden. Mijn verhaal is lang. 


MobielApple
GultenSabah schreef:

Dan heb ik jullie bericht te snel gelezen er werd om deze gegevens gevraagd. Ik heb geen ervaring met deze community en topics gebeuren. Het zit erg hoog bij mij. Dat ik er sinds februari mee bezig ben. Odido heeft het probleem veroorzaakt en mij met de gevolgen opgezadeld. Er is niets eens 1x excuses aangeboden. Mijn verhaal is lang. 

Ik werk niet bij Odido hoor :)
Wil wel excuus maken, maar dat heeft dan niet zoveel zin. 

Er staat dat je een DM (dus een privé bericht) mag sturen en daarin mag je al je gegevens opgeven. Daar heb je waarschijnlijk overheen gelezen, geeft niets, dat kan gebeuren. Iemand van Odido zal je hier komen helpen en dit komt vast en zeker goed. Hoofdpijn overhouden is natuurlijk niet wat je wil en begrijpelijk dat je antwoord wenst van Odido.  


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2024

Hi @GultenSabah, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over geschreven hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat we de boete al voor je vergoed hebben. Het kan wat tijd kosten voordat dit rechtgetrokken is in het systeem. Ik ga er vanuit dat het bij een volgend factuur wordt rechtgetrokken. Dit heeft de klantenservice ook aangegeven.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen