Is het wel een probleem met de T56-modem? Niet aan de ONT?
Roel69 schreef:
Geen TV (gaat over de wifi) en er brandt nog steeds een rood ('LOS’) lampje op de ONT en een knipperlichtje op de T56.
Een rood LOS lampje op de ONT is een ander probleem dan wat er nu algemeen speelt met de T-56.
Hier zal dus een moderator naar moeten kijken (en eventueel een monteur).
Heb je al je gegevens in je profiel aangevuld (klantnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers bank)? Dan kan een moderator zsm helpen.
Komt er nog een moderator helpen?
kom net thuis en het rode lampje van de ont knippert nog steeds…
Hi @Roel69, mijn excuses voor het wachten. Het is momenteel ontzettend druk op de Community, we doen ons best je zo snel mogelijk te helpen. Ik zie gelukkig dat er inmiddels een onderzoek loopt en de netwerkbeheerder dit voor je op gaat lossen. Het probleem ligt in hun domein. Ik duim mee dat de oplossing er snel is. Ben je weer online, neem dan opnieuw contact op. Wij maken dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline was!
Goedemiddag,
vanochtend is de storing verholpen en heb ik weer internet en kan ik TV kijken. Kan ik middels deze weg compensatie aanvragen voor de periode dat ik geen internet en TV had? Het gaat om precies 2 weken (van 3 maart tot 17 maart 2025)
Hey @Roel69, fijn om te horen dat je inmiddels weer online bent. Dat kan zeker, ik heb 03-03 tot en met 17-03 voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!
Voor de tweede @chtereenvolgende dag weer geen internet en tv via de wifi. Hoezo is het probleem opgelost.