Skip to main content
Beantwoord

problemen internet en TV

• is een Top Poster
  • 9 reacties

sinds gistermiddag ellende met de internet verbinding. Geen wifi dus wellicht heeft een update de boel in de war gegooid. 1e wat je doet is de stekker van de T56-modem en de ONT eruit. Na inschakelen gaat alles weer naar dezelfde modus: dus niet werken. Geen TV (gaat over de wifi) en er brandt nog steeds een rood ('LOS’) lampje op de ONT en een knipperlichtje op de T56.

ik zie dat er problemen zijn met de T56-modem en het advies is om deze NIET te resetten… lekker handig… Zie ook dat het kennelijk al speelt sinds 1 maart????

Beste antwoord door Roel69

Goedemiddag,

vanochtend is de storing verholpen en heb ik weer internet en kan ik TV kijken. Kan ik middels deze weg compensatie aanvragen voor de periode dat ik geen internet en TV had? Het gaat om precies 2 weken (van 3 maart tot 17 maart 2025)

Bekijk origineel

8 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

Is het wel een probleem met de T56-modem? Niet aan de ONT?

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • is een legendarische user
  • 878 reacties
  • 4 maart 2025
Roel69 schreef:

Geen TV (gaat over de wifi) en er brandt nog steeds een rood ('LOS’) lampje op de ONT en een knipperlichtje op de T56.

Een rood LOS lampje op de ONT is een ander probleem dan wat er nu algemeen speelt met de T-56.

Hier zal dus een moderator naar moeten kijken (en eventueel een monteur).

Heb je al je gegevens in je profiel aangevuld (klantnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers bank)? Dan kan een moderator zsm helpen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

zal ik ff doen...

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

gedaan

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

Komt er nog een moderator helpen?

kom net thuis en het rode lampje van de ont knippert nog steeds…

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Roel69, mijn excuses voor het wachten. Het is momenteel ontzettend druk op de Community, we doen ons best je zo snel mogelijk te helpen. Ik zie gelukkig dat er inmiddels een onderzoek loopt en de netwerkbeheerder dit voor je op gaat lossen. Het probleem ligt in hun domein. Ik duim mee dat de oplossing er snel is. Ben je weer online, neem dan opnieuw contact op. Wij maken dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline was!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Goedemiddag,

vanochtend is de storing verholpen en heb ik weer internet en kan ik TV kijken. Kan ik middels deze weg compensatie aanvragen voor de periode dat ik geen internet en TV had? Het gaat om precies 2 weken (van 3 maart tot 17 maart 2025)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • 19 maart 2025

Hey ​@Roel69, fijn om te horen dat je inmiddels weer online bent. Dat kan zeker, ik heb 03-03 tot en met 17-03 voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen