Skip to main content

Goedemiddag,

Vanmiddag heb ik telefonisch mijn abonnement voor internet en tv thuis opgezegd n.a.v. de gewijzigde voorwaarde. Ik heb expliciet nog gevraagd aan de telefoon of er in mijn situatie extra opzegboete (of resterende maanden) in rekening worden gebracht aangezien ik voor het einde van mijn contract mijn abonnement opzeg. Het antwoord hierop was dat ik kosteloos mijn abonnement kon opzeggen, maar wel met één maand opzegtermijn. Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd per 25-01-2025. 
 

in de bevestigingsmail staat dat mijn opzegging is bevestigd, maar dat er wel extra kosten in rekening kunnen worden gebracht aangezien de opzegging voor het einde van mijn contract is aangevraagd. 
 

Kan iemand van Odido bevestigen dat ik geen extra kosten moet betalen voor mijn opzegging?

Zie onderstaande screenshot van de bevestigingsmail. 
 


 

Met vriendelijke groet,

Julian

Hi ​@gegbegdoqVud1tasgy, ik kan me goed voorstellen dat je dit wil dubbelchecken. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en in jouw geval geldt vanwege de aangepaste voorwaarden inderdaad geen afkoopsom. Hier wordt dus niks voor in rekening gebracht op de eindfactuur en dit stukje uit de bevestigingsmail is niet voor jou van toepassing! 


Reageer