Hoi,
ik krijgnet bericht mijn bestelling (internet/tv aansluiting) morgen wordt bezorgd. Als ik niet thuis ben wordt de bestelling een week vastgehouden bij een postnl punt. Ik ben pas 9 augustus terug van vakantie. Wat nu?
Groet,
Bad
Hoi,
ik krijgnet bericht mijn bestelling (internet/tv aansluiting) morgen wordt bezorgd. Als ik niet thuis ben wordt de bestelling een week vastgehouden bij een postnl punt. Ik ben pas 9 augustus terug van vakantie. Wat nu?
Groet,
Bad
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Het is niet mogelijk het installatiepakket te sturen naar een ander adres dan het aansluitadres. tenzij je dit bij voorbaat al aangeeft tijdens het bestelproces. Maar geen zorgen! Het pakketje wordt bij geen gehoor automatisch naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Als je de PostNL app gebruikt, heb je wellicht de mogelijkheid om via de app een ander afleveradres te kiezen zodra het pakket ter verzending is aangeboden. Heel veel plezier op je vakantie en als je meer vragen hebt, stel ze gerust!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.