Geachte mevrouw, heer,
Op 15 januari 2025 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd. Dit was kosteloos mogelijk tot 1 februari 2025 vanwege een wijziging in de gebruiksvoorwaarden: “Heb je een 2-jarig abonnement met glasvezelinternet? En wil je je abonnement opzeggen vanwege deze wijziging? Dat kan kosteloos tot 31 januari 2025. Hieronder vind je alle opties op een rij.”
In dit telefoongesprek van 15 januari heb ik expliciet gevraagd of het klopte dat opzegging zonder extra kosten mogelijk was. De mevrouw aan de lijn bevestigde dit.
Was dan ook heel verbaasd dat eind februari € 568,98 van mijn rekening werd afgeschreven, zijnde de afkoop van het contract t/m 22 augustus 2026.
Heb hierover telefonisch contact gehad met een medewerker die zei: “Nee, dat klopt niet. U kunt het best het contactformulier invullen en versturen - ik stuur u de link - dan krijgt u binnen zes dagen een reactie en wordt het bedrag teruggestort.
We zijn inmiddels 14 dagen verder en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen