Skip to main content
Vraag

Onterechte eindfactuur

Geachte mevrouw, heer,

Op 15 januari 2025 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd. Dit was kosteloos mogelijk tot 1 februari 2025 vanwege een wijziging in de gebruiksvoorwaarden: “Heb je een 2-jarig abonnement met glasvezelinternet? En wil je je abonnement opzeggen vanwege deze wijziging? Dat kan kosteloos tot 31 januari 2025. Hieronder vind je alle opties op een rij.”

In dit telefoongesprek van 15 januari heb ik expliciet gevraagd of het klopte dat opzegging zonder extra kosten mogelijk was. De mevrouw aan de lijn bevestigde dit.
Was dan ook heel verbaasd dat eind februari € 568,98 van mijn rekening werd afgeschreven, zijnde de afkoop van het contract t/m 22 augustus 2026.
Heb hierover telefonisch contact gehad met een medewerker die zei: “Nee, dat klopt niet. U kunt het best het contactformulier invullen en versturen - ik stuur u de link - dan krijgt u binnen zes dagen een reactie en wordt het bedrag teruggestort.
We zijn inmiddels 14 dagen verder en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen

6 reacties

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 59 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi ​@jackvans2!

Ik kijk dit graag voor je na en zorg dat het goed komt. Je hebt op tijd opgezegd, dus ik snap dat het een verrassing was dat er toch een bedrag is afgeschreven. Sorry dat je nog geen reactie hebt gehad op je melding. Om dit snel voor je uit te zoeken, heb ik nog een paar gegevens nodig. Kun je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer aan je profiel toevoegen? Dan duik ik er meteen in en zorg ik voor een oplossing. Ik hoor het graag! 😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 15 maart 2025

Beste Demy,

Zeer bedankt voor je mail! Is dit niet een openbaar medium. Zijn mijn gegevens wel veilig als ik die hier invoer.

Hartelijke groet,
Jack van Soest

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7902 reacties
  • 15 maart 2025
jackvans2 schreef:

Beste Demy,

Zeer bedankt voor je mail! Is dit niet een openbaar medium. Zijn mijn gegevens wel veilig als ik die hier invoer.

Hartelijke groet,
Jack van Soest

Overal waar Privé achter staat is niet leesbaar voor anderen  dan de moderators. (Zie mijn onderschrift) Je plaatst het dus niet hier in het forum maar in je profiel van het forum

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 16 maart 2025

Dank voor je bericht. Heb mijn profiel aangepast.
Vriendelijke groet,
Jack van Soest

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 17 maart 2025

Beste Demy,

Heb mijn gegevens aangevuld. Hoop op een spoedige reactie. 

Met vriendelijke groet,

Jack van Soest

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 17 maart 2025

Dank voor de positieve afwikkeling!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen