Skip to main content

Geachte mevrouw, heer,

Op 15 januari 2025 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd. Dit was kosteloos mogelijk tot 1 februari 2025 vanwege een wijziging in de gebruiksvoorwaarden: “Heb je een 2-jarig abonnement met glasvezelinternet? En wil je je abonnement opzeggen vanwege deze wijziging? Dat kan kosteloos tot 31 januari 2025. Hieronder vind je alle opties op een rij.”

In dit telefoongesprek van 15 januari heb ik expliciet gevraagd of het klopte dat opzegging zonder extra kosten mogelijk was. De mevrouw aan de lijn bevestigde dit.
Was dan ook heel verbaasd dat eind februari € 568,98 van mijn rekening werd afgeschreven, zijnde de afkoop van het contract t/m 22 augustus 2026.
Heb hierover telefonisch contact gehad met een medewerker die zei: “Nee, dat klopt niet. U kunt het best het contactformulier invullen en versturen - ik stuur u de link - dan krijgt u binnen zes dagen een reactie en wordt het bedrag teruggestort.
We zijn inmiddels 14 dagen verder en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen

Hoi ​@jackvans2!

Ik kijk dit graag voor je na en zorg dat het goed komt. Je hebt op tijd opgezegd, dus ik snap dat het een verrassing was dat er toch een bedrag is afgeschreven. Sorry dat je nog geen reactie hebt gehad op je melding. Om dit snel voor je uit te zoeken, heb ik nog een paar gegevens nodig. Kun je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer aan je profiel toevoegen? Dan duik ik er meteen in en zorg ik voor een oplossing. Ik hoor het graag! 😊


Beste Demy,

Zeer bedankt voor je mail! Is dit niet een openbaar medium. Zijn mijn gegevens wel veilig als ik die hier invoer.

Hartelijke groet,
Jack van Soest


Beste Demy,

Zeer bedankt voor je mail! Is dit niet een openbaar medium. Zijn mijn gegevens wel veilig als ik die hier invoer.

Hartelijke groet,
Jack van Soest

Overal waar Privé achter staat is niet leesbaar voor anderen  dan de moderators. (Zie mijn onderschrift) Je plaatst het dus niet hier in het forum maar in je profiel van het forum


Dank voor je mail. Hierbij de info.
Met hartelijke groet,
Jack van Soest

XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.


Dank voor je mail! Mijn reactie moet blijkbaar eerst ‘gemodereerd’ worden.
Voor de zekerheid de gegevens opnieuw

oGegevens verwijderd door moderator]

Met hartelijke groet,
Jack van Soest


Dank voor je bericht. Heb mijn profiel aangepast.
Vriendelijke groet,
Jack van Soest


Beste Demy,

Heb mijn gegevens aangevuld. Hoop op een spoedige reactie. 

Met vriendelijke groet,

Jack van Soest
 


Dank voor de positieve afwikkeling!


Goedemorgen Jack, excuses voor de late reactie. Door meerdere lange nummers achter elkaar in je reactie werd je bericht als spam gemarkeerd. Ben je inmiddels volledit geholpen of kunnen we nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😊


Beste Marciano,

Dank voor je mail. Kreeg bericht van Jose dat ik € 547,40 terug krijg. Het kenmerk was/is: 2394/XBL53133.
Het het bedrag heb ik overigens nog niet ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Jack van Soest


Hey ​@jackvans2, ik zie inderdaad dat de vergoeding in gang gezet is. Het kan een paar weken duren voordat dit op je rekening staat maar geen zorgen, de vergoeding is goedgekeurd en komt jouw kant op! 


Dankjewel voor je reactie.

vriendelijke groet,
Jack


Reageer