Skip to main content
Beantwoord

Onterecht factuur

  • 2 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag, welke medewerker van Odido kan mij helpen? Ik ben al bijna 4 maanden bezig met een factuur die onterecht is? Alvast vriendelijk bedankt voor de reactie.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Smitj, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de factuur die je hebt ontvangen onterecht is. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en mijn collega heeft het verzoek voor je gedaan om dit bedrag weer te vergoeden. Omdat het hier om een hoog bedrag gaat, zal dit eerst door een andere afdeling goedgekeurd moeten worden. Zij zullen dit snel voor je oppakken. Zodra de vergoeding is goedgekeurd, krijg je hier gelijk een e-mail van ter bevestiging! 

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21911 reacties
  • 2 augustus 2024

Hallo @Smitj 

Als je hier kan toelichten waarom de factuur onterecht is dan zal een medewerker reageren indien nodig.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1744 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2024

Hi @Smitj, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de factuur die je hebt ontvangen onterecht is. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en mijn collega heeft het verzoek voor je gedaan om dit bedrag weer te vergoeden. Omdat het hier om een hoog bedrag gaat, zal dit eerst door een andere afdeling goedgekeurd moeten worden. Zij zullen dit snel voor je oppakken. Zodra de vergoeding is goedgekeurd, krijg je hier gelijk een e-mail van ter bevestiging! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen