T-Mobile heeft mij onterecht afgesloten van internet na meerdere verkeerde migratie verzoeken. in eerste instantie heb ik dit tegen kunnen houden nadat ik hier melding van kreeg. helaas is op 1 december alsnog mijn aansluiting afgesloten doordat ik bij het laatste migratieverzoek niet ben geïnformeerd.
voor de duidelijkheid, dit migratie verzoek is niet van mij gekomen. tot 1 december heb ik totaal geen intentie gehad om over te stappen.
Ondanks de vriendelijke klantencervice medewerkers, bied T-mobile totaal geen oplossing voor de door hen veroorzaakte situatie. de enige oplossing die is geboden, is het opnieuw aanvragen van een aansluiting. helaas kan de nieuwe aansluiting volgens t-mobile pas in januari gerealiseerd worden.
voor zover ik dit in kan schatten is deze bewering complete onzin, echter is t-mobile niet van plan om hun eigen blunders te corrigeren.
een tijdelijke oplossing om mijn telefoon als hotspot te gebruiken is absoluut niet voldoende, aangezien ik mijn telefoon mee neem wanneer ik niet thuis ben. op dat moment hebben mijn kinderen dus geen internet of televisie in huis.
de klantenservice geeft aan dat zij niets meer kunnen doen en dat geloof ik , maar T-mobile kan hier zeker veel meer in doen. helaas heeft de klantenservice geen bevoegdheid om zelf maar iemand door te verbinden.
T-mobile: hoe verwachten jullie deze fout op zeer korte termijn recht te gaan zetten?