




Hoi Community,
ik ben 2 weken geleden opgeschrikt doordat het compleet fout is gegaan bij de oplevering van mijn glasvezel abonnement van Odido. Omdat de apparatuur niet op tijd door Odido geleverd is heb ik de monteursafspraak moeten verzetten. Ik als zakelijk gebruiker ben afhankelijk van snel en stabiel internet om mijn werk te kunnen doen. De Odido medewerker die ik zondag 9 juni gesproken heb verzekerde me dat mijn internet zou werken totdat de monteursafspraak zou zijn. De maandag erop heeft Tweak mijn internetafsluiting toch afgesloten waardoor ik mijn werk niet meer kon doen. Dat was niet wat Odido mij had verzekerd. Mijn internet zou altijd blijven werken tot de monteur geweest zou zijn. Ik was hier heel erg teleurgesteld over, ik had die week enorm veel werk te doen en dit vereiste goed internet. Odido kon alleen tegemoet komen met een voucher. Hierop heb ik allerlei investeringen moeten doen: Ik heb een simkaart bij Odido moeten kopen met hierop 10 euro tegoed. Deze wil ik hierbij declareren. Daarnaast ontvangt mijn Desktop-computer geen 4g/5g signaal op. Hiervoor heb ik verbinding moeten maken via een hotspot op m'n iPhone en een wifi-ontvanger. Deze wifi-ontvanger heb ik dezelfde dag ook gekocht. Hiervoor wil ik ook compensatie ontvangen van Odido. Inmiddels is mijn apparatuur gekomen en is de monteur geweest en heeft hij de glasvezelverbinding kunnen opleveren. Ik hoop dat jullie me hierbij tegemoet kunnen komen.