Beste Odido,
Recent heb ik vernomen dat de er bij het Internet + TV niet correct gefactureerd wordt. Om de situatie even chronologisch te schetsen: bij de installatie van de TV box merkte de monteur (volgensmij januari ‘24) op dat de box (Amino) defect was. Kan gebeuren, echter werd toen door de monteur verzekerd dat we als vervanging de nieuwe TV box zouden ontvangen. Als vervanging was helaas een Amino box opgestuurd. Ik heb toen via het forum een verzoek ingediend om deze om te ruilen voor de nieuwe box, echter heb ik er toen twee ontvangen (waarvan 1 nodig en nu in gebruik).
Tot heden heb ik nog een nieuwe TV box (4K) liggen, die ik graag zou willen terugsturen. Echter lukt het annuleren mij niet via de app. Graag zou ik willen verzoeken om deze box alsnog retour te sturen, omdat ik (volgensmij) tot nu toe daar nog steeds voor betaal. Daarnaast heb ik het idee dat ik alsnog gefactureerd word voor 1 of 2 Amino boxen. Ik heb de twee Amino boxen (S/N's; 85-11640819 & 85-11578515) in een pakket retour (DHL code JVGLOTC0058740115) gestuurd op 13 februari '24, maar volgensmij staat er in het systeem dat ik èèn Amino box te weinig op heb gestuurd en een 90 euro boete te wachten sta.
Zou een moderator dat voor mij kunnen controleren? Eigenlijk dus de volgende zaken;
- Facturatie van TV boxen (incl. boete) sinds januari '24
- Retourverzoek in systeem voor een van de twee 4K TV boxen
Alvast bedankt!