Skip to main content
Beantwoord

Odido Klik&Klaar internet opzeggen onmogelijk ?


 

Bij mij werkt Odido klik en klaar ook niet goed dus probeer ik de hele dag dit op te zeggen/herroepen. De helpdesk van Odido is heel slecht bereikbaar. 

Inmiddels 3x gebeld en steeds doorverbonden, lang in de wacht gestaan, verkeerde afdeling, sorry ik kan u niet helpen en verbinding verbroken. Zucht….niet te geloven!

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. Sta nu alweer een 30 minuten in de wacht.

Graag een reactie…...

Beste antwoord door eric

Er komt geen retourlabel. Je kunt de apparaat terugsturen en in de doos je gegevens meesturen.

Modem kan retour naar: Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk

Bekijk origineel

21 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 oktober 2024
Jeep1970 schreef:

 

Bij mij werkt Odido klik en klaar ook niet goed dus probeer ik de hele dag dit op te zeggen/herroepen. De helpdesk van Odido is heel slecht bereikbaar. 

Inmiddels 3x gebeld en steeds doorverbonden, lang in de wacht gestaan, verkeerde afdeling, sorry ik kan u niet helpen en verbinding verbroken. Zucht….niet te geloven!

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. Sta nu alweer een 30 minuten in de wacht.

Graag een reactie…...

 

Inmiddels contact gehad, adres gekregen om pakket retour te sturen maar nog geen bevestiging gehad van de opzegging in de mail en ook nog geen retourlabel. 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 oktober 2024

Nog steeds geen bevestiging van Odido, medewerker zei dat deze binnen 15 minuten in de mail zou verschijnen.

@Odido , graag een bevestiging van mijn opzegging/herroeping (binnen 15 dagen) en een retourlabel.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9015 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2024

Er komt geen retourlabel. Je kunt de apparaat terugsturen en in de doos je gegevens meesturen.

Modem kan retour naar: Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2024

Ik heb nog geen bevestiging van mijn opzegging terwijl ik deze binnen een kwartier zou krijgen.

@ Odido, graag een bevestiging want telefonisch zijn jullie slecht te bereiken.

 

@ Eric, hieronder staat dat er wel een retourlabel zou moeten zijn !

 

  1. Doe de apparaten in een doos.

    Kan gewoon een oude schoenendoos zijn.

  2. Download het retourlabel.

    Je vindt het retourlabel in de e-mail die we je hebben gestuurd, en in Mijn Odido bij bestellingen. Download het label op je telefoon of print het uit. Even laten scannen op de postlocatie, dan wordt het adres automatisch doorgegeven.

    Naar Mijn Odido
  3. Pakket versturen.

    Check in de e-mail of je het pakket moet inleveren bij een PostNL locatie of een DHL ServicePoint. Staat trouwens ook op het retourlabel zelf. Op de website van ​​PostNL of ​​DHL vind je een postlocatie bij jou in de buurt. Lever daar je pakket in, dan krijg je een verzendbewijs terug. Bewaar dit bewijs totdat je zeker weet dat we je pakket binnen hebben. Je krijgt dan van ons een seintje. Je volgt je pakket met een track-and-tracecode, die zit na het versturen van je pakket in je e-mail.

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9015 reacties
  • 22 oktober 2024

@Jeep1970 ,

Dat is dan oude info. Je kunt de spullen gewoon naar het Antwoordnummer sturen. Bij het postnl punt maken ze dan een label / sticker.


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1311 reacties
  • 22 oktober 2024

Hallo @Jeep1970 ,

In het volgende topic staat precies hoe te handelen.

Edit: ik zie dat het topic inmiddels is aangepast. Dus wel een post.nl punt.😁


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2024

Dankjewel, echter blijft nog wel open staan dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van mijn opzegging. Voordat ik eea ga retour sturen is het wel wenselijk dat ik een bevestiging heb van de opzegging.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2024

@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 22 oktober 2024

Bevestiging komt een dag later na opzegging @Jeep1970


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 23 oktober 2024

Klik&Klaar heeft een ander retourproces dan voor Internet + Tv. In dit topic is het stukje Klik&Klaar toegevoegd met het juiste retourproces: 

 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9015 reacties
  • 23 oktober 2024
Jeep1970 schreef:

@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?

Bevestiging komt hoor. Ik had die ook 1 dag na de opzegging.

Terugsturen naar antwoordnummer via postnl.

 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 oktober 2024

Hier inmiddels precies zelfde sprookje. 1 dag goed gewerkt, daarna buffer, wegvallen en kutzooi alom! 
4 keer gebeld inmiddels. Verbinden je door. Ik kan je niet helpen, ga notitie maken. Andere keer word je na uur verbroken. Dit is geen service en geen stijl.

Bloed kruipt inmiddels waar niet gaan kan, ben pislink ervan


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 23 oktober 2024
eric schreef:
Jeep1970 schreef:

@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?

Bevestiging komt hoor. Ik had die ook 1 dag na de opzegging.

Terugsturen naar antwoordnummer via postnl.

 

@Tommie van Odido Nog geen bevestiging binnen van de opzegging. In mijn account is deze wel beëindigd maar helaas nog geen bevestiging in de mail.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Bevestiging komt een dag later na opzegging @Jeep1970

Dag Tommie,

 

Inmiddels zijn bijna 2 dagen verstreken. Ik heb nog geen mail ontvangen. Klantenservice is onbereikbaar. Kan je me alsjeblieft helpen. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 24 oktober 2024

@Jeep1970 @LaurensM Goed dat je dit nogmaals aangeeft. Ik help je graag verder!

Ik ben hier direct voor jullie achteraan gegaan. Mijn collega’s gaan ermee aan de slag.

Ik heb nog even dubbel gecheckt, maar de opzegging staat wel goed in ons systeem. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Ontzettend bedankt voor jullie geduld! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 oktober 2024
Teresa van Odido schreef:

@Jeep1970 @LaurensM Goed dat je dit nogmaals aangeeft. Ik help je graag verder!

Ik ben hier direct voor jullie achteraan gegaan. Mijn collega’s gaan ermee aan de slag.

Ik heb nog even dubbel gecheckt, maar de opzegging staat wel goed in ons systeem. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Ontzettend bedankt voor jullie geduld! 



Heb je inmiddels een update? We zijn dagen verder en ik heb nog geen e-mail ontvangen.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 25 oktober 2024

Hi @LaurensM, we hebben dit intern doorgegeven en er is momenteel nog een achterstand in het verwerken van de e-mails waardoor deze vertraagd aankomen. Wel zie ik dat de bevestiging inmiddels naar je toe gestuurd is! Mocht je deze niet hebben ontvangen, wil je me dit dan laten weten? Dan ga ik ervoor zorgen dat deze opnieuw naar je toe gestuurd kan worden.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 november 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @LaurensM, we hebben dit intern doorgegeven en er is momenteel nog een achterstand in het verwerken van de e-mails waardoor deze vertraagd aankomen. Wel zie ik dat de bevestiging inmiddels naar je toe gestuurd is! Mocht je deze niet hebben ontvangen, wil je me dit dan laten weten? Dan ga ik ervoor zorgen dat deze opnieuw naar je toe gestuurd kan worden.

@Nora van Odido @Tommie van Odido @Teresa van Odido  Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad in de mail van mijn opzegging maar wel  alles retour gestuurd naar Odido. Vandaag krijg ik een bief met een betalingsachterstand of ik deze wel binnen 16 dagen wil betalen. In mijn Odido staat deze op beëindigd en heb ruim binnen de 15 dagen de overeenkomst opgezegd.

Hoe is het nu mogelijk dat ik toch nog een factuur krijg ?

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9015 reacties
  • 1 november 2024

hoi @Jeep1970 ,

Je hebt een bestelling gedaan en het abonnementtarief wordt vooraf gefactureerd. Dus met het verzenden van de K&K apparatuur is ook de factuur aangemaakt en die moet tijdig betaald worden.

Als je het abonnement opzegt dan zal er na de verwerking bioj de volgende facturatieperiode een creditfactuur worden gemaakt. Die wordt dan teruggestort.


stoerebink
  • is een King Poster
  • 99 reacties
  • 4 november 2024

Hoi

Hier werkt klik&klaar wel goed. Super zelfs. Maar ik wil graag het abonnement pauzeren. Nu dat niet kan, moet ik dan maar opzeggen. Wie wil dit regelen, nu de klantenservice amper bereikbaar is?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9015 reacties
  • 4 november 2024
stoerebink schreef:

Hoi

Hier werkt klik&klaar wel goed. Super zelfs. Maar ik wil graag het abonnement pauzeren. Nu dat niet kan, moet ik dan maar opzeggen. Wie wil dit regelen, nu de klantenservice amper bereikbaar is?

Check deze pagina.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen