Skip to main content

 

Bij mij werkt Odido klik en klaar ook niet goed dus probeer ik de hele dag dit op te zeggen/herroepen. De helpdesk van Odido is heel slecht bereikbaar. 

Inmiddels 3x gebeld en steeds doorverbonden, lang in de wacht gestaan, verkeerde afdeling, sorry ik kan u niet helpen en verbinding verbroken. Zucht….niet te geloven!

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. Sta nu alweer een 30 minuten in de wacht.

Graag een reactie…...

 

Bij mij werkt Odido klik en klaar ook niet goed dus probeer ik de hele dag dit op te zeggen/herroepen. De helpdesk van Odido is heel slecht bereikbaar. 

Inmiddels 3x gebeld en steeds doorverbonden, lang in de wacht gestaan, verkeerde afdeling, sorry ik kan u niet helpen en verbinding verbroken. Zucht….niet te geloven!

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. Sta nu alweer een 30 minuten in de wacht.

Graag een reactie…...

 

Inmiddels contact gehad, adres gekregen om pakket retour te sturen maar nog geen bevestiging gehad van de opzegging in de mail en ook nog geen retourlabel. 

 


Nog steeds geen bevestiging van Odido, medewerker zei dat deze binnen 15 minuten in de mail zou verschijnen.

@Odido , graag een bevestiging van mijn opzegging/herroeping (binnen 15 dagen) en een retourlabel.


Er komt geen retourlabel. Je kunt de apparaat terugsturen en in de doos je gegevens meesturen.

Modem kan retour naar: Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk


Ik heb nog geen bevestiging van mijn opzegging terwijl ik deze binnen een kwartier zou krijgen.

@ Odido, graag een bevestiging want telefonisch zijn jullie slecht te bereiken.

 

@ Eric, hieronder staat dat er wel een retourlabel zou moeten zijn !

 

  1. Doe de apparaten in een doos.

    Kan gewoon een oude schoenendoos zijn.

  2. Download het retourlabel.

    Je vindt het retourlabel in de e-mail die we je hebben gestuurd, en in Mijn Odido bij bestellingen. Download het label op je telefoon of print het uit. Even laten scannen op de postlocatie, dan wordt het adres automatisch doorgegeven.

    Naar Mijn Odido
  3. Pakket versturen.

    Check in de e-mail of je het pakket moet inleveren bij een PostNL locatie of een DHL ServicePoint. Staat trouwens ook op het retourlabel zelf. Op de website van ​​PostNL of ​​DHL vind je een postlocatie bij jou in de buurt. Lever daar je pakket in, dan krijg je een verzendbewijs terug. Bewaar dit bewijs totdat je zeker weet dat we je pakket binnen hebben. Je krijgt dan van ons een seintje. Je volgt je pakket met een track-and-tracecode, die zit na het versturen van je pakket in je e-mail.

 


@Jeep1970 ,

Dat is dan oude info. Je kunt de spullen gewoon naar het Antwoordnummer sturen. Bij het postnl punt maken ze dan een label / sticker.


Hallo @Jeep1970 ,

In het volgende topic staat precies hoe te handelen.

Dus ga naar een DHL servicepunt en niet naar postnl punt.


Dankjewel, echter blijft nog wel open staan dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van mijn opzegging. Voordat ik eea ga retour sturen is het wel wenselijk dat ik een bevestiging heb van de opzegging.


@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?


Bevestiging komt een dag later na opzegging @Jeep1970


Reageer