Skip to main content

 

Bij mij werkt Odido klik en klaar ook niet goed dus probeer ik de hele dag dit op te zeggen/herroepen. De helpdesk van Odido is heel slecht bereikbaar. 

Inmiddels 3x gebeld en steeds doorverbonden, lang in de wacht gestaan, verkeerde afdeling, sorry ik kan u niet helpen en verbinding verbroken. Zucht….niet te geloven!

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. Sta nu alweer een 30 minuten in de wacht.

Graag een reactie…...

 

Bij mij werkt Odido klik en klaar ook niet goed dus probeer ik de hele dag dit op te zeggen/herroepen. De helpdesk van Odido is heel slecht bereikbaar. 

Inmiddels 3x gebeld en steeds doorverbonden, lang in de wacht gestaan, verkeerde afdeling, sorry ik kan u niet helpen en verbinding verbroken. Zucht….niet te geloven!

Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. Sta nu alweer een 30 minuten in de wacht.

Graag een reactie…...

 

Inmiddels contact gehad, adres gekregen om pakket retour te sturen maar nog geen bevestiging gehad van de opzegging in de mail en ook nog geen retourlabel. 

 


Nog steeds geen bevestiging van Odido, medewerker zei dat deze binnen 15 minuten in de mail zou verschijnen.

@Odido , graag een bevestiging van mijn opzegging/herroeping (binnen 15 dagen) en een retourlabel.


Er komt geen retourlabel. Je kunt de apparaat terugsturen en in de doos je gegevens meesturen.

Modem kan retour naar: Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk


Ik heb nog geen bevestiging van mijn opzegging terwijl ik deze binnen een kwartier zou krijgen.

@ Odido, graag een bevestiging want telefonisch zijn jullie slecht te bereiken.

 

@ Eric, hieronder staat dat er wel een retourlabel zou moeten zijn !

 

  1. Doe de apparaten in een doos.

    Kan gewoon een oude schoenendoos zijn.

  2. Download het retourlabel.

    Je vindt het retourlabel in de e-mail die we je hebben gestuurd, en in Mijn Odido bij bestellingen. Download het label op je telefoon of print het uit. Even laten scannen op de postlocatie, dan wordt het adres automatisch doorgegeven.

    Naar Mijn Odido
  3. Pakket versturen.

    Check in de e-mail of je het pakket moet inleveren bij een PostNL locatie of een DHL ServicePoint. Staat trouwens ook op het retourlabel zelf. Op de website van ​​PostNL of ​​DHL vind je een postlocatie bij jou in de buurt. Lever daar je pakket in, dan krijg je een verzendbewijs terug. Bewaar dit bewijs totdat je zeker weet dat we je pakket binnen hebben. Je krijgt dan van ons een seintje. Je volgt je pakket met een track-and-tracecode, die zit na het versturen van je pakket in je e-mail.

 


@Jeep1970 ,

Dat is dan oude info. Je kunt de spullen gewoon naar het Antwoordnummer sturen. Bij het postnl punt maken ze dan een label / sticker.


Hallo @Jeep1970 ,

In het volgende topic staat precies hoe te handelen.

Edit: ik zie dat het topic inmiddels is aangepast. Dus wel een post.nl punt.😁


Dankjewel, echter blijft nog wel open staan dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van mijn opzegging. Voordat ik eea ga retour sturen is het wel wenselijk dat ik een bevestiging heb van de opzegging.


@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?


Bevestiging komt een dag later na opzegging @Jeep1970


Klik&Klaar heeft een ander retourproces dan voor Internet + Tv. In dit topic is het stukje Klik&Klaar toegevoegd met het juiste retourproces: 

 

 


@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?

Bevestiging komt hoor. Ik had die ook 1 dag na de opzegging.

Terugsturen naar antwoordnummer via postnl.

 


Hier inmiddels precies zelfde sprookje. 1 dag goed gewerkt, daarna buffer, wegvallen en kutzooi alom! 
4 keer gebeld inmiddels. Verbinden je door. Ik kan je niet helpen, ga notitie maken. Andere keer word je na uur verbroken. Dit is geen service en geen stijl.

Bloed kruipt inmiddels waar niet gaan kan, ben pislink ervan


@Tommie van Odido Ik heb nog geen bevestiging via de mail gekregen van mijn annulering/herroeping.

Is deze in gang gezet en kan ik een bevestiging krijgen ?

Bevestiging komt hoor. Ik had die ook 1 dag na de opzegging.

Terugsturen naar antwoordnummer via postnl.

 

@Tommie van Odido Nog geen bevestiging binnen van de opzegging. In mijn account is deze wel beëindigd maar helaas nog geen bevestiging in de mail.


Bevestiging komt een dag later na opzegging @Jeep1970

Dag Tommie,

 

Inmiddels zijn bijna 2 dagen verstreken. Ik heb nog geen mail ontvangen. Klantenservice is onbereikbaar. Kan je me alsjeblieft helpen. 


@Jeep1970 @LaurensM Goed dat je dit nogmaals aangeeft. Ik help je graag verder!

Ik ben hier direct voor jullie achteraan gegaan. Mijn collega’s gaan ermee aan de slag.

Ik heb nog even dubbel gecheckt, maar de opzegging staat wel goed in ons systeem. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Ontzettend bedankt voor jullie geduld! 


@Jeep1970 @LaurensM Goed dat je dit nogmaals aangeeft. Ik help je graag verder!

Ik ben hier direct voor jullie achteraan gegaan. Mijn collega’s gaan ermee aan de slag.

Ik heb nog even dubbel gecheckt, maar de opzegging staat wel goed in ons systeem. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Ontzettend bedankt voor jullie geduld! 



Heb je inmiddels een update? We zijn dagen verder en ik heb nog geen e-mail ontvangen.


Hi @LaurensM, we hebben dit intern doorgegeven en er is momenteel nog een achterstand in het verwerken van de e-mails waardoor deze vertraagd aankomen. Wel zie ik dat de bevestiging inmiddels naar je toe gestuurd is! Mocht je deze niet hebben ontvangen, wil je me dit dan laten weten? Dan ga ik ervoor zorgen dat deze opnieuw naar je toe gestuurd kan worden.


Hi @LaurensM, we hebben dit intern doorgegeven en er is momenteel nog een achterstand in het verwerken van de e-mails waardoor deze vertraagd aankomen. Wel zie ik dat de bevestiging inmiddels naar je toe gestuurd is! Mocht je deze niet hebben ontvangen, wil je me dit dan laten weten? Dan ga ik ervoor zorgen dat deze opnieuw naar je toe gestuurd kan worden.

@Nora van Odido @Tommie van Odido @Teresa van Odido  Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad in de mail van mijn opzegging maar wel  alles retour gestuurd naar Odido. Vandaag krijg ik een bief met een betalingsachterstand of ik deze wel binnen 16 dagen wil betalen. In mijn Odido staat deze op beëindigd en heb ruim binnen de 15 dagen de overeenkomst opgezegd.

Hoe is het nu mogelijk dat ik toch nog een factuur krijg ?

 


hoi @Jeep1970 ,

Je hebt een bestelling gedaan en het abonnementtarief wordt vooraf gefactureerd. Dus met het verzenden van de K&K apparatuur is ook de factuur aangemaakt en die moet tijdig betaald worden.

Als je het abonnement opzegt dan zal er na de verwerking bioj de volgende facturatieperiode een creditfactuur worden gemaakt. Die wordt dan teruggestort.


Hoi

Hier werkt klik&klaar wel goed. Super zelfs. Maar ik wil graag het abonnement pauzeren. Nu dat niet kan, moet ik dan maar opzeggen. Wie wil dit regelen, nu de klantenservice amper bereikbaar is?


Hoi

Hier werkt klik&klaar wel goed. Super zelfs. Maar ik wil graag het abonnement pauzeren. Nu dat niet kan, moet ik dan maar opzeggen. Wie wil dit regelen, nu de klantenservice amper bereikbaar is?

Check deze pagina.


Reageer