Hoi @Havym, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋♂️
Ik heb een verzoek ingediend om het modem om te laten ruilen voor modernere apparatuur. Zodra het nieuwe modem en de mediaconverter worden opgestuurd, kun je een afspraak inplannen met Guidion om deze aan te laten sluiten. Dat doen we omdat de glasvezelapparatuur zeer fragiel is en anders de servicegarantie op losse onderdelen vervalt. Bovendien dient de nieuwe apparatuur aangemeld te worden op de aansluiting en dat doet Guidion voor je. Kies je er toch voor om zelf te installeren (dit raden we niet aan!), dan kunenn we je in de toekomst niet meer kosteloos helpen wanneer 1 van de onderdelen niet meer functioneert. Houd hier alsjeblieft rekening mee! Zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en bij de verzendpartner wordt aangeboden, ontvang je een track&trace-code per e-mail zodat je te allen tijde de bezorgstatus in de gaten kunt houden. Zo weet je 24/7 wanneer jouw pakket bezorgd wordt en hoe laat je thuis kunt zijn voor de nieuwe apparatuur. \Je ontvangt binnen enkele minuten een afspraaktool per SMS en e-mail zodat je de afspraak met Guidion kunt inplannen