Skip to main content
Beantwoord

Na nieuw abonnement (incl. combikorting) kloppen facturen maart en april niet meer

• 16 april 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste, sinds 10 februari 2025 zou mij nieuwe jaarcontract zijn ingegaan voor tv+internet thuis en met voor 6 maanden voor € 35,00 per maand en er na voor € 45,00 per maand. 

In maart klopte mijn factuur al niet. Er staat een hele ingewikkelde en onnavolgbare berekening over februari 2025 op en komt uit op € 52,77. Na hierover twee keer gebeld te hebben en met de belofte dat de 10 euro korting per maand in april 2025 goed zou komen, heb ik nu voor april 2025 een openstaande factuur van € 45,00. 

Meermaals als mij wordt toegezegd de problemen van facturatie geraak ik van de regen in de drup. In mijn Odido app staat heel duidelijk de eerste 6 maanden € 35,00 per maand. Vraag: Wanneer wordt dit probleem een keer opgelost? Dank alvast.

Beste antwoord door ghizzer

Dit probleem is inmiddels vandaag door mij telefonisch met klantenservice besproken. Reactie is niet meer nodig

Bekijk origineel

1 reactie

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Dit probleem is inmiddels vandaag door mij telefonisch met klantenservice besproken. Reactie is niet meer nodig

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen