Skip to main content
Beantwoord

Modem retour gestuurd

  • 17 februari 2025
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik heb mijn modem retour gestuurd nadat ik deze bij opzegging van mijn abonnement moest retourneren. Datum van ontvangst bij Odido was 8 feb (19.00). Ik ontving echter opnieuw een mail met de vraag of ik het product kon retourneren. Zouden jullie kunnen checken of deze ook daadwerkelijk niet ontvangen is?

Zendingsnummer van retour (DHL) is 3STML010461918. 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@PVerhoeven0112, geen zorgen! Ik heb het direct handmatig in het systeem voor je verwerkt. Je zult een bevestiging per e-mail hierover ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

Hoi ​@PVerhoeven0112, geen zorgen! Ik heb het direct handmatig in het systeem voor je verwerkt. Je zult een bevestiging per e-mail hierover ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen