Skip to main content
Beantwoord

LSC apparaten niet te koppelen aan Google Home

  • 24 June 2024
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Sinds enkele dagen glasvezel van Odido. Heb lamp en slimme schakelaars van LSC, Kan deze nu alleen maar handmatig via de app aan- en uitzetten. Google home geautoriseerd om de apparaten uit de LSC app te downloaden, maar zijn niet zichtbaar. Heb in het systeem 5ghz als teruggezet op 2,4. Heeft iemand een oplossing? 

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Peterlaa, ik heb zelf toevallig ook een LSC apparaat en ik heb deze net proberen te koppelen aan de Google Home app. Hierin had ik in eerste instantie ook dat het apparaat niet zichtbaar was in de Google Home app nadat ik het apparaat gekoppeld had, maar na het afsluiten van de Google Home app kwam deze er wel tussen te staan na het opstarten. Zou je dit eens willen proberen? Ik ben erg benieuwd of dit voor jou ook de oplossing is! 

Helaas nog niet gelukt. Zie je wel in Google home staan, maar dan offline 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Peterlaa, werken de apparaten wel in de LSC app zelf? Als dit het geval is, dan kan je proberen om de apparaten te verwijderen uit de Google Home app en ze opnieuw te koppelen. De apparaten zijn in dat geval wel goed verbonden met het internet, alleen gaat er iets in de koppeling naar de Google app niet helemaal goed. Mochten de apparaten ook in de LSC app niet goed werken, dan kunnen ze waarschijnlijk niet goed verbinden met het internet. In dat geval kan ik hier aanpassingen doen in het modem om te kijken of het verbinden dan wel lukt! 

Hi @Peterlaa, werken de apparaten wel in de LSC app zelf? Als dit het geval is, dan kan je proberen om de apparaten te verwijderen uit de Google Home app en ze opnieuw te koppelen. De apparaten zijn in dat geval wel goed verbonden met het internet, alleen gaat er iets in de koppeling naar de Google app niet helemaal goed. Mochten de apparaten ook in de LSC app niet goed werken, dan kunnen ze waarschijnlijk niet goed verbinden met het internet. In dat geval kan ik hier aanpassingen doen in het modem om te kijken of het verbinden dan wel lukt! 

Beste Nora, de oplossing was simpel. Ik heb alle apparaten weer aan moeten melden op de app en daarmee werkte alles weer. Wel heb ik nu in mijn google home een dubbele aanmelding van iedere lamp en slimme stekker. Daar moet ik nog even aan werken. Bedankt voor het meedenken.

Reageer